ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12316
  • ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۸:۵۹
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
گیلان میزبان هشتمین دوره مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته جام خزر

گیلان میزبان هشتمین دوره مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته جام خزر

غفور نصیری روز شنبه در حاشیه مسابقات کیوکوشین (سبک آزاد کاراته) جام شهدای مدافع حرم استان گیلان در سالن ورزشی شهدای شهر کلاچای رودسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این رقابت ها با شرکت کشورهای حاشیه دریای خزر، اسفندماه امسال در شهر رشت برگزار می شود و رقابت های آن نیز […]

غفور نصیری روز شنبه در حاشیه مسابقات کیوکوشین (سبک آزاد کاراته) جام شهدای مدافع حرم استان گیلان در سالن ورزشی شهدای شهر کلاچای رودسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این رقابت ها با شرکت کشورهای حاشیه دریای خزر، اسفندماه امسال در شهر رشت برگزار می شود و رقابت های آن نیز دو روزه خواهد بود.
وی افزود: پیشتر هفت دوره مسابقه بین المللی قهرمانی آسیا ، اروپا ، غرب آسیا و خاورمیانه نیز در استان برگزار شده بود که این، موید توانمندی و ظرفیت بالای گیلان در این رشته ورزشی است.
نائب رئیس سبک کیوکوشین کاراته ufk ایران اظهار کرد: استان گیلان همچنین این افتخار را داشته که سه دوره میزبانی مسابقات جام بین المللی صلح دوستی را نیز برگزار کند.
نصیری اضافه کرد: امسال و در بهمن ماه مسابقه کشوری در همین سبک، انتخابی تیم ملی در شهرستان آستارا برگزار می شود.
** آغاز مسابقات کیوکوشین (سبک آزاد کاراته) گیلان در کلاچای رودسر
نخستین دوره مسابقات کیوکوشین سبک آزاد کاراته با عنوان جام شهدای مدافع حرم استان گیلان امروز (شنبه) در کلاچای رودسر آغاز شد.
مسئول برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از شرکت 150 کاراته کا از 10شهرستان و بخش گیلان در این رقابت ها خبر داد.
ابوذر رحمت زاده با بیان اینکه این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، افزود: با پایان یافتن این رقابت ها که یک روزه خواهد بود، به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اعطا خواهد شد.
وی تیم های شرکت کننده در این مسابقات را رشت، تالش، کوچصفهان، لولمان، لاهیجان، لنگرود، املش، رودسر، کلاچای و آستارا اعلام کرد.
رحمت زاده تقدیم اولین شهید مدافع حرم شهید امیررضا علیزاده از رودسر را دلیل برگزاری این مسابقات در این شهرستان ذکر کرد.
شهرستان رودسر در 75کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
3019/7294/2007

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن