ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12328
  • ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :

برای حلب با عشق

مقاومت، باز هم پیروز شد. این بار پیام آزادی رزمندگان جبهه مقاومت، از حلب رسید. پیامی از جنس آزادسازی خرمشهر، پیامی در ادامه رهایی جنوب لبنان و پیامی در جهت پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه. این پیام، در آینده از قدس هم شنیده خواهد شد. آن روز دور نیست. اما حماسه بزرگ آزادی […]

مقاومت، باز هم پیروز شد. این بار پیام آزادی رزمندگان جبهه مقاومت، از حلب رسید. پیامی از جنس آزادسازی خرمشهر، پیامی در ادامه رهایی جنوب لبنان و پیامی در جهت پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه. این پیام، در آینده از قدس هم شنیده خواهد شد. آن روز دور نیست.
اما حماسه بزرگ آزادی حلب از شر تروریست‌ها، واکنش چهره‌های مختلف در فضای مجازی را در پی داشت. آنچه می‌خوانید، بخشی از نوشته‌های منتشر شده درباره فتح حلب است.
قاسم سلیمانی در حلب
حمید داود آبادی، نویسنده دفاع مقدس، با انتشار عکسی از سرلشگر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در خیابان‌های حلب در صفحه مجازی خود نوشت:
«خیابانهای شهری که تا چند روز پیش جولانگاه تروریستهای تکفیری صهیونیستی بود، با فرماندهی فرزندان امام خمینی و سرداران ولایت امام خامنه‌ای، آزاد شد!
و امروز این سردار قاسم سلیمانی است که این گونه مقتدرانه در حلب گام بر می‌دارد و قدرتهای تروریستی منطقه را با وجود حمایت غرب و آمریکا و اسرائیل، به خاک مذلت می‌نشاند!
چشمانش همت را در جزیره مجنون یاد آور است!
ایمانش باکری را در هورالهویزه می‌ماند!
عطر وجودش زین الدین و بروجردی را در کردستان دارد!
استواری گامهایش حاج احمد متوسلیان را در خرمشهر می‌ماند!
ایمان اخلاص و قاطعیتش، امام خامنه‌ای را در سراسر عالم!»
یادداشت فرمانده اسبق سپاه
محسن رضایی، فرمانده اسبق سپاه هم در صفحه مجازی خود درباره آزادی حلب نوشت:
«رزمندگان دلیر و مقتدر جبهه مقاومت توانستند بعد از چند سال مبارزه و مقامت مستمر میدانی حلب را فتح کنند تا نشان دهند هیچ اراده‌ای بالاتر و قوی‌تر از اراده سربازان جبهه مقاومت در جهان وجود ندارد. این پیروزی بزرگ را به همه دل‌بستگان و حامیان جبهه مقاومت تبریک می‌گویم.  هدف اصلی جبهه مقاومت  در سوریه و عراق پاک‌سازی کامل منطقه از تروریست‌ها و تکفیری‌هاست. بنابراین مهم‌ترین محور عملیاتی آینده پیش رو عملیات آزادسازی شهر رقه است. طبق شواهد موجود آمریکا و برخی از کشورهای منطقه می‌خواهند با در دست گرفتن و کنترل عملیات آزادسازی رقه یک غده سرطانی را در داخل سوریه به وجود آورند. پس از آن اهداف عملیاتی جدیدی را علیه جبهه مقاومت طرح‌ریزی کنند. با این‌حال، جبهه مقاومت بدون توجه به هرگونه توافقات سیاسی خارج از صحنه عملیاتی سوریه، پیروزی در حلب را کلید فتح رقه و ریشه‌کن کردن تروریسم در سوریه می‌داند که به یاری حق در آینده نزدیک این فتح بزرگ نیز به دست خواهد آمد.»
نوشته همسر شهید مدافع حرم
 برای شوهرش
زهره نجفی همسر شهید مدافع حرم میثم نجفی نیز با انتشار یادداشتی در سایت شهدای ایران خطاب به همسر شهید خود نوشت:
«میثم جان، پارسال فکر می‌کردم شب یلدایمان با سال‌های قبل فرق می‌کند، فکر می‌کردم در این شب طولانی 3 نفره شده باشیم، اما اصلا به ذهنم خطور نمی‌کرد که برای همیشه قرار است شب یلدای دونفره داشته باشم، اما نه با تو، بلکه با دخترت، دختری که شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال به دنیا آمد. حالا امسال شب یلدا، شب تولد تنها دخترت هست و باید بدون تو برایش تولد بگیرم. ‌ای کاش دیگر این طولانی‌ترین شب تبدیل شود به کوتاه‌ترین شب، که زود بگذرد و چه سخت می‌گذرد.
میثم جان، می‌خواهم عکس 3 نفره‌مان را که باید شب تولد دردانه دخترت می‌انداختیم را بر سر مزارت بیندازم، چون عکس 3 نفره من، تو و دخترت را تنها بر سر مزارت می‌شود انداخت. وای میثم، هر روز و هر شب با خودم فکر می‌کنم زندگی ما بعد از به دنیا آمدن دخترمان چه تغییری می‌کرد، آن هم با این دردانه با نمک و شیرینت، می‌دانم که ما را می‌بینی، اما چه کنم دوست دارم برایت تعریف کنم که دخترت چقدر شیطنت می‌کند، چقدر خوب تو را می‌شناسد. با اینکه اصلا تو را ندیده ولی نه مطمئنا او تو را دیده و با تو بازی کرده، چون وقتی عکس تو را می‌بیند خیلی خوشحال می‌شود.
وقتی به بچه‌های هم سن خودش نگاه می‌کنم، می‌بینم مثل حلمای ما نیستند، آخر آن‌ها که بابایی مثل تو ندارند، الحق که دخترت کاملا به تو کشیده. و‌ای کاش تمام آن‌هایی که برای این لحظه‌ها قیمت گذاشته‌اند بگویند قیمت چند؟؟
خدا را شکر که تمام این لحظه‌ها لحظه‌هایی که می‌شد با میثم، بهترین‌ها باشد فدایی حضرت زینب(س) شد و باعث شد کودکان و همه مظلومان حلب آزاد شوند و باعث شد مردم عزیز ما، باز هم با آرامش نفس بکشند و‌ای کاش قدر این آرامششان را بدانند.»
دلنوشته یک جانباز
بهروز بیات، جانباز شیمیایی نیز در دلنوشته‌ای به مناسبت آزادی حلب این گونه نوشت: «آنان که از اوضاع سوریه اطلاع دارند همگان متفق القول حلب را خونین شهر سوریه می‌دانند. اشغال حلب توسط تروریستهای تحت حمایت کشورهای غربی تهدید بزرگ نه تنها برای دولت سوریه بلکه برای محور مقاومت علیه اسرائیل بود.حلب دومین شهر بزرگ و پایتخت اقتصادی سوریه موقعیت استراتژیکی در منطقه دارد.»
و جا دارد که امروز سرود آزادی خرمشهر «محمد نبودی ببینی شهر آزاد گشته» را این بار برای شهیدان گلگون کفن و جاویدالاثری که برای آزادی حلب به فوض عظمای شهادت رسیدند بخوانیم. آری این روزها مدافعین حرم از هر دیار و تباری وقتی محله به محله حلب را آزاد می‌کنند یاد و خاطره مجاهدت‌ها و رشادت‌ها و مظلومیت‌های بیش از چهار هزار شهید مدافع حرم در مقابل دیدگانشان تداعی و زنده می‌شود. امروز هم لبخند بر لب داریم برای آزادی حلب و هم چشمانمان اشک بار است از فقدان بهترین عزیزانمان غیور مردان شجاعی که نائب بر حق امام زمان روحی فداه؛ امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی درباره اشان فرمود: شهدای مدافع حرم در زندگی از اولیاء الله بودند و در قیامت بر سر دست شهدای دفاع مقدس وارد محشر می‌شوند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن