ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12354
  • ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
  • 148 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید مدافع حرم “محسن خزایی” خبرنگار نمونه انقلابی بود

شهید مدافع حرم “محسن خزایی” خبرنگار نمونه انقلابی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت خبرنگار شهید مدافع حرم "محسن خزائی" پیش از ظهر امروز با حضور اقشار محتلف مردم استان سیستان و بلوچستان در مسجد جامع زاهدان برگزار شد. رئیس خبرگزاری صدا و سیما در این مراسم اظهار داشت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت خبرنگار شهید مدافع حرم "محسن خزائی" پیش از ظهر امروز با حضور اقشار محتلف مردم استان سیستان و بلوچستان در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

رئیس خبرگزاری صدا و سیما در این مراسم اظهار داشت: شهید خزائی به عنوان خبرنگار روایتگر واقعیت‌های صحنه نبرد در سوریه شناخته می‌شود.

سیدمهرداد سیدمهدی گفت: شهید خزائی روایتگر ایستادگی و استقامت جبهه مقاومت بود و در این مسیر به خوبی به وظیفه خود عمل کرد و به آرزوی همیشگی خود، یعنی شهادت دست یافت.

رئیس خبرگزاری صدا و سیما ادامه داد: آزادسازی حلب نتیجه گفتمان مقاومت و ایستادگی بود که به برکت خون شهدا, شهدای مدافع حرم و شهیدانی چون خزائی به‌دست آمد.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نیز در این مراسم اظهار داشت: شهید خزائی در اوج مظلومیت سوریه و در اوج توطئه رسانه‌های جهانی در حالی که این رسانه‌ها تمام توان خود را جهت محروم نگه‌داشتن مردم سوریه و منعکس‌کردن اخبار داعش به‌کار بسته بودند, نقش خود را به‌خوبی ایفاد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: شهید خزائی در چنین دوره زمانی حساسی با به‌خطر انداختن جان خود به انعکاس حقایق در سوریه پرداخت و صدای مظلومیت مردم این کشور را به‌گوش جهانیان رساند. شهید خزائی در حالی اخبار سوریه را منعکس می‌کرد که اخبار جهان آمادگی انعکاس آن را نداشت.

آیت‌الله سلیمانی گفت: تنها افرادی که تفکر مقاومت داشتتد تن به این کار دادند و وی جزو شاخص‌ترین نیروها بود. شهدای مدافع حرم در راه زنده نگه‌داشتن ارزش‌های اسلامی از خود ایثار نشان دادند و با ارزش‌ترین دارایی یعنی جان خود را در این راه فدا کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن