ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12388
  • ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری پنجمین جشنواره قرآنی و فرهنگی یادواره شهدای مدافع حرم در میناب

برگزاری پنجمین جشنواره قرآنی و فرهنگی یادواره شهدای مدافع حرم در میناب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمود جاودان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)در حاشیه برگزاری این جشنواره با  میناب جنوب گفت: علاقه‌مندان در این جشنواره در رشته های نهج البلاغه صحیفه سجادیه ترتیل و صوت و حفظ قرآن کریم به رقابت پرداختند و هم‌چنین این جشنواره همراه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمود جاودان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)در حاشیه برگزاری این جشنواره با  میناب جنوب گفت: علاقه‌مندان در این جشنواره در رشته های نهج البلاغه صحیفه سجادیه ترتیل و صوت و حفظ قرآن کریم به رقابت پرداختند و هم‌چنین این جشنواره همراه با محفل انس با قرآن و برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برگزار شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب افزود: برگزاری این جشنواره فرصت مغتنمی برای جلب توجه دانشجو، دانش آموزان، اساتید و کارکنان این نهاد است تا آمادگی های لازم برای به دوش کشیدن مسئولیت های خود در ترویچ فرهنگ ناب قرآن و سیره ی معصومین (ع) کسب کنند.

 

جاودان هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و انس و مودت اقشار مخلتف جامعه بویژه دانش آموزان، دانشجویان برای انتقال ارزشهای اسلامی و سیره ائمه معصومین بین افراد جامانده از تحصیل و غیره عنوان کرد.

 

وی بیان داشت: پنجمین جشنواره فرهنگی قرآنی و فرهنگ مدافع حرم در رده سنی نوجوان،جوان و بزرگسال با حضور ۲۰۰نفر از دانشجویان،دانش آموزان و بازماندگان از تحصیل در میناب برگزار شد.

 

گتفنی است 48نفرازشرکت کنندگان درتمامی رشته هابعنوان برگزدیده انتخاب شدندکه درپایان به برتر این جشنواره به مبلغ 120 هزار تومان،نفرات دوم  80 هزار تومان و نفرات سوم 50 هزار تومان اهداء شد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن