ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12418
  • ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
عصر شعر مدافعان حرم در گلستان برگزار شد/ قوانلو : ترویج فرهنگ ایثار رسالت دستگاه های فرهنگی است

عصر شعر مدافعان حرم در گلستان برگزار شد/ قوانلو : ترویج فرهنگ ایثار رسالت دستگاه های فرهنگی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ عصرشعرمدافعان حرم با حضور حضرت آیت ا…حسینی شاهرودی  نماینده مردم گلستان درخبرگان رهبری، قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فاضلی مدیرکل بنیاد شهید، خسروی رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان وتعدادی از مدیران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ عصرشعرمدافعان حرم با حضور حضرت آیت ا…حسینی شاهرودی  نماینده مردم گلستان درخبرگان رهبری، قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فاضلی مدیرکل بنیاد شهید، خسروی رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان وتعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی،شاعران ، علاقه مندان واهالی رسانه در سالن اجتماعات کتابخانه میرداماد  برگزار شد.

حضرت آیت ا…حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم  به جریان شناسی دوگروه حق و باطل پرداخت و  با اشاره به تاریخچه سلفی گری گفت: با نگاهی به تاریخ اسلامی می توان ریشه های تاریخی ظاهرگرایی را در خوارج وجنگ کوفه دید که دربرابر امام علی(ع) ایستادند.

آیت الله شاهرودی افزود: ابن تیمیه ومحمدبن عبدالوهاب به عنوان چهره های شاخص در جریان تکفیری این مکتب را به عنوان حاشیه اسلام مطرح کردند که از اسلام تنها به گزینش برخی اعمال وظاهرپرداخته است.

IMG 6930

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان نیز در این مراسم گفت: تبیین وترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکلیفی است که دراین برهه حساس به عنوان یک رسالت دستگاه های فرهنگی نباید از آن غفلت بورزند.

 رضا قوانلو افزود: اگر این عزیزان خارج از مرزهای ما با تکفیری ها جهاد کردند امروز ما نیز باید جهاد فرهنگی بپردازیم و این راه را درتاریخ  باز نگه داریم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز با تشکراز حضور شاعران دراین حوزه وتبیین ودفاع اهالی قلم از آرمان های انقلاب گفت: برگزاری عصرشعرمدافعان حرم پیشنهاد آقای قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان بود که الحمدالله با استقبال اهالی فرهنگ وشاعران وعلاقه مندان مواجه گردید.

 وی با بیان اینکه امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد تصریح کرد: ده خانواده شهدای مدافع حرم اسان گلستان به مشهد مقدس اعزام می شوند که اسکان وهزینه های آن به عهده بنیاد شهید خواهد بود.

IMG 6999

درادامه این مراسم، شاعران مطرح استانی آثاربرگزیده خود را برای حضار قرائت کردند که با تشویق واستقبال حضارمواجه شدند و درپایان مراسم از شاعران وخانواده شهدای مدافع حرم با اهدای لوح تقدیر  قدردانی به عمل آمد.

 گفتنی است به دلیل استقبال از برگزاری عصرشعر مدافعان حرم و ازدیاد آثار ارسالی از طرف شاعران استانی و ملی در آینده دومین عصرشعرمدافعان حرم نیز در استان گلستان برگزارخواهد شد.

IMG 6978

انتهای پیام /

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن