ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12464
  • ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۸:۵۰
  • 434 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام جزئیات چهارمین یاد‌واره «سوره‌های سرخ»/ پخش زنده مراسم از شبکه و رادیو قرآن

اعلام جزئیات چهارمین یاد‌واره «سوره‌های سرخ»/ پخش زنده مراسم از شبکه و رادیو قرآن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، چهارمین یادواره گرامیداشت شهدای قرآنی با عنوان سوره‌های سرخ فرداشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جامعه قرآنی کشور در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود. رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، چهارمین یادواره گرامیداشت شهدای قرآنی با عنوان سوره‌های سرخ فرداشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جامعه قرآنی کشور در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس از پخش زنده این برنامه خبر داد و گفت: چهارمین یادواره شهدای قرآنی با عنوان سوره‌های سرخ فردا شب برگزار و این مراسم به صورت زنده و مستقیم از شبکه و رادیو قرآن پخش می‌شود، همچنین در حال رایزنی با شبکه افق برای پخش این برنامه هستیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید برنامه از این شبکه هم پخش خواهد شد.

وی از آغاز برنامه بعد از نماز مغرب و عشا و با تلاوت حمید‌رضا احمدی‌وفا خبر داد و گفت: در این مراسم قرار است مجموعه مستند تلویزیونی سوره‌های سرخ مدافع حرم رونمایی شود. این مجموعه فعلاً در ۲۰ قسمت در دست تولید است که در فاز اول با شناسایی ۱۳ شهید قرآنی مدافع حرم آغاز شد، اما در ادامه با شناسایی شهدای بیشتر تعداد مستند‌ها را هم افزایش دادیم، البته کار شناسایی شهدای قرآنی مدافع حرم ادامه دارد و در برنامه فردا شب قرار است از خانواده‌های ۳۲ شهید تجلیل شود.

قربانی به ارائه گزارش توسط فرمانده سپاه تهران اشاره کرد و گفت: در این برنامه سردار کاظمینی فردا سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ به ارائه گزارشی از روند برگزاری یادواره می‌پردازد و یکی از فرمانده‌های عالی رتبه نیرو‌های مسلح میهمان ویژه برنامه خواهد بود.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ درخصوص دیگر برنامه‌های یادواره گفت: اجرای برنامه توسط گروه محمد رسول‌الله(ص) از دیگر بخش های مراسم فردا شب است که طی آن دو کار به صورت زنده توسط اعضای گروه اجرا می‌شود. همچنین اجرای نماهنگ توسط سید‌میلاد تاجزاده با عنوان آیه‌های جهاد و اجرای نمایش شهدای قرآنی مدافع حرم از دیگر برنامه‌های چهارمین یادواره سوره‌های سرخ خواهد بود.

قربانی در انتها ضمن دعوت از همه علاقه‌مندان جهت حضور در این مراسم گفت: این برنامه با برپایی نماز مغرب و عشا در فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان بهمن برگزار می‌شود و از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم با حضور در این مراسم محفل شهدا را نورانی‌تر کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن