ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12481
  • ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
تورق فصلی دیگر از زندگی روحانیِ شهید «پورهنگ» در «از آسمان»

تورق فصلی دیگر از زندگی روحانیِ شهید «پورهنگ» در «از آسمان»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «از آسمان» در قسمت پیشین خود زندگی شهید پورهنگ از کودکی تا اعزام به سوریه را روایت کرد و در این قسمت به حضور او در جبهه های مبارزه با استکبار و شهادتش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «از آسمان» در قسمت پیشین خود زندگی شهید پورهنگ از کودکی تا اعزام به سوریه را روایت کرد و در این قسمت به حضور او در جبهه های مبارزه با استکبار و شهادتش می پردازد.

در قسمت دوم و پایانی روایتِ «دوقلوها» عده ای دیگر از دوستان و همرزمان شهید در برابر دوربین برنامه حاضر شده اند. شهید «پورهنگ» که دل در گرو انقلاب اسلامی و آرمان های آن داشت در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) وارد سوریه و پس از 13ماه حضور در این کشور مجروح شد و برای ادامه درمان به تهران بازگشت و 31 شهریور در بیمارستان بقیه الله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«از آسمان» کاری است از گروه امور اجتماعی شبکه دو که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می پردازد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد جمعه هر هفته ساعت 16:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن