ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12492
  • ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
اگر مدافعان حرم نبودند داعشی‌ها اکنون در کوچه‌های ایران پرسه می‌زدند

اگر مدافعان حرم نبودند داعشی‌ها اکنون در کوچه‌های ایران پرسه می‌زدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی عصر امروز در مسجد جامع لنگرود اظهار داشت: هدف ما از تجمع، اثبات ثابت قدم بودن ما است که بگوییم در انقلاب ایستاده و پایبندیم و هر زمان که فتنه ایجاد شود دستاوردهای انقلاب و آرمان‌ها و شهدا را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی عصر امروز در مسجد جامع لنگرود اظهار داشت: هدف ما از تجمع، اثبات ثابت قدم بودن ما است که بگوییم در انقلاب ایستاده و پایبندیم و هر زمان که فتنه ایجاد شود دستاوردهای انقلاب و آرمان‌ها و شهدا را با زرق و برق‌ها و مسئولیت‌ها عوض نمی‌کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: ما مردم ولایتمدار با حضور خود اثبات می‌کنیم در مسیر انقلاب ثابت قدم هستیم و هر زمان که فتنه ایجاد شود از انقلاب جدا نخواهیم شد.

پروایی اظهار کرد: تا آخرین قطره خون از انقلاب و آرمان و اصل انقلاب در مقابل دشمنان و ضدانقلاب صیانت کرده و تا آخرین نفس در این مسیر که به‌درستی آن ایمان داریم جانفشانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فتنه 88 یک جریان عادی نبود بلکه طراحی شده بود و خواستند اصل ولایت را خدشه دار کنند گفت: عده‌ای در مسئولیت‌های کشوری می‌خواهند نام فتنه را عوض کنند اما باید بدانند این ملت بیدار است و ملت پیرو رهبری فتنه را فراموش نخواهد کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در نظام ولایی نقطه پرگار ولایت فقیه است نه چپ و نه راست و خط ما ولایت مطلقه فقیه است که منحصر به یک فرد و یک جریان نیست.

پروایی با بیان اینکه فکر نکنید فتنه تمام شده و هر روز ما فتنه است بیان کرد: عده‌ای فرصت‌طلب در داخل کشور می‌گویند چرا از ایران به سوریه می‌روند و می‌جنگند؟ باید به آنها گفت اگر مدافعان حرم نبودند داعشی‌ها اکنون در کوچه‌های ما پرسه می‌زدند.

وی با اشاره به اینکه ما مدیو ن شهدا و فرهنگ انقلابی ملت هستیم و هر وقت از انقلاب فاصله بگیریم مرده‌ایم گفت: هرکسی  اعم از نماینده، وزیر یا رئیس جمهور بخواهد از مسیر امام(ره) و انقلاب و رهبری و شهدا عدول کند از ایادی فتنه و بیگانه می‌دانیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خط قرمزها را باید رعایت کنیم و فتنه نابخشودنی است افزود: فتنه 88  فتنه کمرشکنی بود که اگر مدیریت رهبری و ملت آگاه نبود این کشور با داشتن دشمنانی مانند آمریکا ضربه مهلکی می‌خورد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن