ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12522
  • ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
  • 498 بازدید
  • ارسال توسط :
جمع آوری بیش از 6 میلیارد ریال کمک نقدی برای پشتیبانی از مدافعان حرم در آذربایجان شرقی

جمع آوری بیش از 6 میلیارد ریال کمک نقدی برای پشتیبانی از مدافعان حرم در آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن کاملی فر روز پنجشنبه در بازدید از ستاد کمک های جمع آوری شده مردمی برای جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم در مراغه افزود: تاکنون علاوه بر کمک های نقدی، کمک های غیرنقدی شامل پتو، لباس گرم، پوشاک و مواد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن کاملی فر روز پنجشنبه در بازدید از ستاد کمک های جمع آوری شده مردمی برای جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم در مراغه افزود: تاکنون علاوه بر کمک های نقدی، کمک های غیرنقدی شامل پتو، لباس گرم، پوشاک و مواد غذایی از سوی ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان برای ارسال به سوریه و جبهه مقاومت جمع آوری شده است.
وی اضافه کرد: آذربایجان شرقی یکی از استان های پیشرو در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای پشتیبانی از مدافعان حرم و جبهه مقاومت در کشور است.
حجت الاسلام کاملی فرد گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار آذربایجان شرقی با حمایت از جبهه مقاومت نشان دادند که از دستاوردها و اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی و مردم مظلوم سوریه حمایت می کنند.
مسئول اجرائی ستاد پشتیبانی مدافعان حرم مراغه نیز در این بازدید گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون سه میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی شامل یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک نقدی و یک میلیارد و 200 میلیون ریال کمک غیرنقدی توسط مردم خیر این شهرستان جمع آوری شده است.
احمد پشتوار افزود: هم اکنون نیز کمک های غیرنقدی مردم مراغه توسط ایستگاه های مردمی، مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی در حال جمع آوری و ارسال به سوریه و مدافعان حرم و مردم مظلوم این کشور است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن