ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12545
  • ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۸:۴۳
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
اجرای طرح عمار در شهر حسن آباد/ نقش زنان حسن آبادی در دفاع از مدافعان حرم

اجرای طرح عمار در شهر حسن آباد/ نقش زنان حسن آبادی در دفاع از مدافعان حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق، اوایل انقلاب زنانی تصمیم گرفتند مانند مردانشان از نبرد و مبارزه سهمی داشته باشند. تصمیم خود را از مساجد محل شروع کردند و بسته‌ هایی را برای رزمندگان جبهه‌ آماده می‌ کردند. وسایلی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق، اوایل انقلاب زنانی تصمیم گرفتند مانند مردانشان از نبرد و مبارزه سهمی داشته باشند. تصمیم خود را از مساجد محل شروع کردند و بسته‌ هایی را برای رزمندگان جبهه‌ آماده می‌ کردند. وسایلی از هر نوع و از هر جنس، از کلاه بافتنی و دستکش گرفته تا قوطی‌ های کنسرو. حالا چندین سال از آن روزگار گذشته و به نظر خیلی‌ ها جنگ تمام شد و فعالیت‌ های پشت جبهه هم خاطره.

حالا گروه های کوچک و بزرگ در شرق اصفهان می‌ خواهند کار همان زنان زمان جنگ را زنده کنند. این ها هم می‌ خواهند از عشق و نام مدافعان حرم سهمی هر چند کوچک داشته باشند.

رئیس کانون بانوان شهر حسن آباد در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به هدف طرح عمار اظهار کرد: با توجه به اینکه امروزه دشمنان جوانان ما اعم از پسر و دختر را مورد هدف قرار داده اند و با را اندازی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در نظر دارد تا به اهداف خود برسد، از مهمترین وظایف ما آگاه سازی و هوشیاری نسل جوان نسبت به توطئه های دشمنان می باشد که طرح عمار در راستای همین اهداف می باشد.

صادقی در ادامه افزود: در همین راستا تعدادی از خواهران حسن آبادی به صورت داوطلبانه با حمایت از مدافعان حرم اقدام به بافتن شال و کلاه برای سربازان مدافع حرم کردند تا نقش خود را در حضور در صحنه های انقلاب نشان دهند.

وی تصریح کرد: کانون بانوان شهر حسن آباد در راستای اهداف طرح عمار اقدام به تشکیل کلاسهای آموزشی، اجتماعی ، فرهنگی، تربیتی جهت استفاده خواهران و شکوفایی استعدادهای بالقوه  و ارتقای سطح آگاهی آن ها کرده است.

یکی از خواهران بسیجی که در حال بافت شال و کلاه برای رزمندگان مدافع حرم است، گفت: ما باید مانند بانوان زمان انقلاب، برای پشتیبانی از جوانان این مرز و بوم به هر نحو ممکن نقش آفرینی کنیم.

وی افزود: مدافعین حرم در دفاع از ارزش‌ های اسلامی با رشادت و ایثارگری‌ ها  و با پیروی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به سوی دفاع از حرم زینب(س) می‌ شتابند و وظیفه ما است هر چند کوچک در این راه قدم برداریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن