ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12559
  • ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
  • 415 بازدید
  • ارسال توسط :

تجلیل از خانواده ۳1 شهید قرآنی مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، چهارمین یادواره «سوره‌های‌سرخ» با محوریت شهدای‌قرآنی مدافع حرم اهل بیت(ع) و با شعار «شهدای قرآنی، پرچمداران بصیرت» پنجشنبه شب با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفان، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، چهارمین یادواره «سوره‌های‌سرخ» با محوریت شهدای‌قرآنی مدافع حرم اهل بیت(ع) و با شعار «شهدای قرآنی، پرچمداران بصیرت» پنجشنبه شب با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفان، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، خانواده شهدای قرآنی و عموم مردم در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
در این مراسم از خانواده شهیدان حمیدرضا اسدالهی، حسین امیدواری، حجت اصغری، اکبر شهریاری، کمال شیرخانی، مهدی عزیزی، علی سلطان مرادی، ابوالفضل راه‌چمنی، محسن فرامرزی، سید اسماعیل سیرت نیا، سید مصطفی صدرزاده، حمید مختاربند، مصطفی جلیلی، نادر حمید، جابر حسین‌پور، احمد مکیان، محسن حیدری، مرتضی کریمی، قدیر سرلک، سعید کمالی، سید جواد اسدی، سید رضا طاهر، محمدتقی سالخورده، رضا ملایی، محمود رادمهر، مجید مجیدی، حسینعلی پور ابراهیمی، حمید سیاهکلی مرادی، حامد کوچک‌زاده، حجت اسدی، و عقیل شیبک از شهدای قرآنی مدافع حرم تقدیر به عمل آمد.
فرمانده کل سپاه پاسداران: فتنه‌گران به دروغ می‌گویند دنبال اصلاح هستیم
سرلشکر جعفری گفت: : فتنه 88 با هدف تضعیف جایگاه ولی‌فقیه طرح شد اما آنها (فتنه‌گران) خودشان قبول نمی‌کنند و می‌گویند ما دنبال اصلاح هستیم، اما همه می‌دانند این یک فساد است و مردم هم به آن پی بردند و جای تبریک دارد به ملت ایران و خودمان.
سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب در همایش «سوره‌های سرخ»، ویژه بزرگداشت شهدای قرآنی مدافع حرم که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم، ابراز داشت: تنها راه تحقق وعده الهی و مسیری که برای مومنان ترسیم شده، مجاهدت در راه خدا با جان و مال است و شهدا با مجاهدتشان این کار را انجام داده‌اند، آخرین دستاوردی که خداوند به ما در پیمودن این مسیر وعده داده نصرت الهی است.  شهدای ما این مسیر را طی کردند و این وعده نیز برای آنان محقق شده و امیدواریم به فتح قریب برسیم. در طی جنگ همه آرزو داشتند صدام را بکشند و جانش را بگیرند هرچند آن موقع محقق نشد اما وعده الهی پس از چند سال محقق شد و صدام اعدام شد و از بین رفت.
وی ادامه داد: مجاهدت فقط جنگ سخت و جنگیدن نیست همان‌طور که رهبری فرمودند مجاهدت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز لازم است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ارزش‌های دینی بسیار گسترده است، حماسه 9 دی محقق شدن وعده الهی درباره مجاهدت‌ها بود. 9 دی یک روز بود اما عقبه چند ماه و یا به نوعی 10 و 12 سال داشته، فتنه بزرگی از سال 78 شروع شد و 10 سال بعد به اسم فتنه 88 بروز کرد. به‌ وجود آوردن این فتنه و صحنه‌گردانان آن چه کسانی بودند؟ آنها دنبال چه بودند؟ چرا می‌گوییم حماسه 9 دی؟ وقتی مردم در فتنه 88 پیروز شدند، چرا خداوند نصرت الهی را نصیب ما کرد؟ چون بصیرت بود، چون نگاه‌مان به یک راه بود.
سرلشکر جعفری با طرح این سؤال که جایگاه ولی‌فقیه در جامعه چیست؟ ابراز داشت: ولی‌فقیه فرمان‌های الهی را روی زمین هدایت می‌کند و چراغ راه الهی برای انقلاب اسلامی است. فتنه‌گران می‌خواستند ولی‌فقیه را تضعیف کنند تا نتواند راه الهی را به جامعه نشان دهد. وی خاطرنشان کرد: تمام دشمنان خارجی چه با تابلو چه بدون تابلو و در رأس همه آمریکای جنایتکار از فتنه حمایت کردند تا چراغ الهی را در ایران خاموش کنند، اما مردم ما آگاهانه از این فتنه بزرگ به سلامت عبور کردند، عبور از فتنه 88 سخت‌تر از عبور از دفاع مقدس بود و خداوند هم وعده خود را محقق کرد و توسعه بیداری اسلامی فتح بزرگی است که بعد از فتنه 88 در داخل رخ داد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز امنیت بی‌نظیری در کشور داریم، هر اقدام ناامنی که از بیرون برنامه‌ریزی می‌شود، با بن‌بست روبرو شده و دشمنان هم اغراق می‌کنند که ایران جزیره امنی است. سرلشکر جعفری گفت: فتنه 88 با هدف تضعیف جایگاه ولی‌فقیه طرح شد اما آنها (فتنه‌گران) خودشان قبول نمی‌کنند و می‌گویند ما دنبال اصلاح هستیم، اما همه می‌دانند این یک فساد است و مردم هم به آن پی بردند و جای تبریک دارد به ملت ایران و خودمان. قدر رهبری نظام و ملت را بدانیم که اینچنین پشت نظام و پیشرفت انقلاب ایستاده‌اند. پیروزی‌ها در همه عرصه‌ها چه فرهنگی و چه اقتصادی نزدیک است، حتی در حلب هم همه جمع شدند تا مانع آزادی و پیروزی جبهه مقاومت بشوند اما حلب هم آزاد شد و یکی دیگر از وعده‌های الهی محقق شد مثل همان خرمشهر خودمان که آن هم از وعده‌های الهی بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن