ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12578
  • ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۹:۵۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار مسئولانمدیریت شهری انزلی با خانواده اولین شهید مدافع حرم این شهر

دیدار مسئولانمدیریت شهری انزلی با خانواده اولین شهید مدافع حرم این شهر

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی روز شنبه درگفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: احترام به مقام شهدا و خانواده های آنان ، وظیفه همگان است و تصمیم گرفتیم درسالروز تولد این شهید والامقام ، علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید دوربین از خانواده او نیز دلجویی شود.محمدرضا بدیعی فر افزود: شهادت ، […]

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی روز شنبه درگفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: احترام به مقام شهدا و خانواده های آنان ، وظیفه همگان است و تصمیم گرفتیم درسالروز تولد این شهید والامقام ، علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید دوربین از خانواده او نیز دلجویی شود.
محمدرضا بدیعی فر افزود: شهادت ، بالاترین درجه ای است که خداوند به انسان های پاک و مخلص خود می دهد و خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا افتخار است .
وی تصریح کرد: خانواده های شهدا حق بزرگی بر گردن کشور و نظام دارند و دیدار و رسیدگی به امور این عزیزان و سرکشی به آنها ، حداقل کاری است که می توان انجام داد.
بدیعی فر یادآورشد: شهدای مدافع حرم با نثارخون پاک خود علاوه بر دفاع از حرم اهل بیت (ع) درآن سوی مرزها ، از اقتدار و امنیت کشور نیز پاسداری کردند.
در این دیدار رئیس شورای شهر ، سرپرست شهرداری بندرانزلی و مدیران عامل سازمان های اتوبوسرانی ، آتش نشانی و تاکسیرانی بندرانزلی حضور داشتند .
سردار شهید جواد دوربین متولد سال 1342 بود ، وی آبان ماه سال 1358 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و آخرین پست سازمانی او ، جانشین سپاه شهرستان انزلی بود.
شهید دوربین در 30 دیماه 1389 به افتخار بازنشستگی نائل آمد و 17 فروردین ماه امسال، در قالب گروه های مستشاری و به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام شد.
از این شهید والامقام ، سه فرزند پسر و یک فرزند دختر به یادگار مانده است.
شهرستان انزلی علاوه بر 408 شهید دفاع مقدس ، دو شهید مدافع حرم و شش شهید گمنام را دردل خود جای داده است.
خبرنگار:رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن