ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12612
  • ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
امنیت و آسایش امروز کشور مرهون شجاعت شهدای مدافع حرم است

امنیت و آسایش امروز کشور مرهون شجاعت شهدای مدافع حرم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق با امت، بسیج شهرداری تهران با همکاری هیئت ووشو استان تهران، مسابقات انتخابی و استعداد یابی ووشو را در سطح استان تهران برگزار کرد.در این مسابقات که در چهار بخش تالو، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق با امت، بسیج شهرداری تهران با همکاری هیئت ووشو استان تهران، مسابقات انتخابی و استعداد یابی ووشو را در سطح استان تهران برگزار کرد.در این مسابقات که در چهار بخش تالو، ساندا، توئی شو و دوئلین برگزار شد، رقابت کنندگان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

مراسم اختتامیه این مسابقات نیز با حضور محسن پیرهادی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران و عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و اعضای هیئت ووشو استان تهران برگزار شد.

در این مراسم مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: آنچه فصل مشترک حماسه نهم دی و این مسابقات است، همدلی و همگرایی است که در بین همه ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند، دیده می شود.

پیرهادی با بیان آن که کشور نیاز به کسانی دارد که آمادگی جسمانی مناسبی داشته باشند تصریح کرد: کسانی که ورزش می کنند، علاوه بر آن که در حوزه شخصی برایشان سلامت به ارمغان می آورد، در مواجهه با دشمن نیز آماده خواهند بود.

وی امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون شجاعت دلیرمردان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عنوان کرد و گفت: امروز اگر کشور ما امنیت و آسایش دارد و ما می توانیم به راحتی دور هم جمع شده و رقابت کنیم، به واسطه خون کسانی است که با ایمان قوی خود شجاعانه در نگهداشت و حفظ حریم این کشور کوشیده اند و در راه دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی، جان خود را فدا کرده اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، پیرهادی گفت: امیدواریم همان گونه که ورزشکاران ما امروز اخلاق مدارانه به رقابت پرداختند، در سطوح بالاتر نیز برای کشورمان افتخار بیافرینند و در صحنه دفاع از حریم ولایت و دفاع از کیان کشور نیز حماسه آفرینی کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن