ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12681
  • ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۵:۳۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
ورامین میزبان دو شهید مدافع حرم خواهد بود

ورامین میزبان دو شهید مدافع حرم خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، شهرستان ورامین طی روزهای آینده میزبان دو شهید مدافع حرم است، شهدایی که در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت در سوریه به شهادت رسیده و جاودانه شدند. شهیدان طاهر رضایی و علیرضا امیری دو شهید تیپ فاطمیون محسوب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، شهرستان ورامین طی روزهای آینده میزبان دو شهید مدافع حرم است، شهدایی که در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت در سوریه به شهادت رسیده و جاودانه شدند.

شهیدان طاهر رضایی و علیرضا امیری دو شهید تیپ فاطمیون محسوب می شوند که طی روزهای گذشته در حلب سوریه به شهادت رسیده و مردم شهرستان ورامین آماده پذیرایی و استقبال از این دو شهید مدافع حرم هستند.

شهیدان رضایی و امیری با ۲۳ سال و ۳۰ سال سن، فار غ التحصیلان مکتب سرخ حسینی شدند و نشان دادند که دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت اجازه موفقیت به گروه های تکفیری را نمی دهند.

امیر پورجوادی رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هنوز زمان دقیق تشییع شهدای مدافع حرم در ورامین مشخص نشده است.

وی افزود: مردم ورامین همواره در استقبال از شهدای مدافع حرم خوش درخشیده اند و بدون تردید طی روزهای آینده نیز ورامین عطر شهادت به خود گرفته و مردم همیشه در صحنه این شهرستان با حضور در مراسم تشییع دو شهید مدافع حرم، نشان خواهند داد که دوستدار اهل بیت هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن