ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12745
  • ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۸:۱۹
  • 487 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان: تاریخ در برابر شهدای مدافع حرم سر تعظیم فرود خواهد آورد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان: تاریخ در برابر شهدای مدافع حرم سر تعظیم فرود خواهد آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محسن شفیعی چهارشنبه در آئین بزرگداشت چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز در محل یادمان شهدای گمنام این دانشگاه اظهار کرد: اگر شهدا نبودند واژگانی از جمله عظمت، بزرگی، شرف ، پایداری و غیرت باید از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محسن شفیعی چهارشنبه در آئین بزرگداشت چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز در محل یادمان شهدای گمنام این دانشگاه اظهار کرد: اگر شهدا نبودند واژگانی از جمله عظمت، بزرگی، شرف ، پایداری و غیرت باید از فرهنگ لغات حذف می شد و نشانی از این ارزش ها نمی دیدیم.
وی افزود: تکریم از مقام شهیدان، تکریم از انسانیت، بزرگی، شجاعت و پایداری است و بزرگداشت انسان هایی است که واژگان ارزشمند فرهنگ لغات را معنا کردند و عینیت بخشیدند.
حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: تدفین پنج شهید گمنام دانشگاه به معنای انتظار ابدی پنج مادر و خانواده است که هیچ گاه عزیزان آنها باز نمی گردند.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خوزستان گفت: ادای احترام و تجلیل از شهیدان، صرف نظر از جنبه های اعتقادی و باورهای دینی، برای این است که شهیدان در ظرف زمانی و در مقطع زندگی دنیایی و حیات ظاهری خود تشخیص دادند که چه وظیفه ای دارند و برای انجام آن هزینه دادند.
وی بیان کرد: اگر شهدا در زمانی که کشور و انقلاب اسلامی مورد هجوم دشمن قرار گرفته بود راه را اشتباه می رفتند و یا با وجود تشخیص راه صحیح، بهایی نمی دادند امروز وضعیت ملت ایران معلوم نبود.
حجت الاسلام شفیعی اضافه کرد: شهدا در دوران جنگ تحمیلی راه را به درستی تشخیص و برای آن هزینه دادند و هزینه ای که برای دفاع از شرف، عزت، آبرو و آرمان های ملت ایران پرداخت شد بسیارسنگین است.
علی خدادادی، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز با اشاره به اینکه باید با تلاش و جدیت، آرمان های والای شهدا را حفظ کنیم گفت: همانطور که در گذشته تحقق آرمان های شهدا باعث حفظ نظام شده، در آینده نیز باعث تداوم جمهوری اسلامی می شود چون اگر از این آرمان ها دور شویم مشکلات زیادی برای جامعه ایجاد می شود.
پیکر پنج شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز در 16 دی 81 همزمان با روز شهدای دانشجو در محل یادمان شهدای این دانشگاه تدفین شدند.
3004/ 6037
خبرنگار: خاطره غفاری فرخ زاد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن