ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12751
  • ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۹:۰۲
  • 142 بازدید
  • ارسال توسط :

درمانگاه تخصصی اطفال «شهید محمدتقی ارغوانی» در وردآورد راه‌اندازی شد

بهناز شاه حسینی، مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: درمانگاه تخصصی اطفال وردآورد با نام شهید مدافع حرم منطقه ۲۱ در منطقه وردآورد با نام «شهید محمد تقی ارغوانی» امروز و فردا برپا می‌شود.  وی ادامه داد: در این در این درمانگاه 5 […]

بهناز شاه حسینی، مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: درمانگاه تخصصی اطفال وردآورد با نام شهید مدافع حرم منطقه ۲۱ در منطقه وردآورد با نام «شهید محمد تقی ارغوانی» امروز و فردا برپا می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این در این درمانگاه 5 متخصص اطفال و 2 پزشک عمومی حضور دارند، کادر درمانی نیز از پزشکان فوق تخصص، متخصص و فلوشیپ تشکیل شده‌اند و مقرر شده با برپایی درمانگاه تخصصی اطفال روزانه پنج پزشک متخصص اطفال و دو نفر پزشک عمومی در این درمانگاه حضور داشته باشند.
 
شاه حسینی، تاکید کرد: دایره مددکاری برای ارجاع بیماران به بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) و بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) فراهم شده است که این دو بیمارستان به عنوان بیمارستان معین برای این درمانگاه در نظر گرفته شده‌است.
 
وی در خصوص ساعت کاری این درمانگاه تک تخصصی اطفال بیان‌کرد: روزانه از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۱۴ این درمانگاه آماده ارائه خدمت رایگان است.
 
مدیریت امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ تصریح کرد: برای برپایی این درمانگاه دانشگاه‌های ایران، رسول اکرم(ص)، شهید فهمیده و بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) با ما همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر را در این درمانگاه تک تخصصی پوشش خواهیم‌داد، گفت: برای این کار یک تقسیم‌بندی میان کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش و شهرداری انجام دادیم تا افراد بی‌بضاعت و محرومی که می‌شناسند و در بخش اطفال نیاز به کمک دارند در این درمانگاه از خدمات به شکل رایگان استفاده کنند.
 
شاه حسینی، خاطرنشان کرد: یک مشاور و روانشناس کودک در این درمانگاه داریم و در کنار آن از دو نفر به عنوان آموزش بهداشت مادر و کودک کمک گرفته‌ایم که این بخش‌ها در دو روز فعال هستند.
 
مدیریت امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ بر این موضوع تاکید کرد که در این دو روز تخصص‌هایی مانند گوارش و غدد اطفال فعال هستند اما دو پزشک عمومی نیز سایر بیماران را پوشش می‌دهند.
 
لازم به ذکر است: شهید محمد تقی ارغوانی، از خبرنگاران افتخاری ایکنا بود که بهمن‌ماه سال گذشته در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن