ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12764
  • ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۴:۴۴
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :
تیم فاطمیون شجاعانه از حرم حضرت زینب (س) دفاع کردند‌

تیم فاطمیون شجاعانه از حرم حضرت زینب (س) دفاع کردند‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، سردار محمود چهارباغی چهارشنبه شب در مراسم وداع با شهید مدافع حرم سیدحسن حسینی اظهار داشت: امشب با شهیدی وداع می‌کنیم که تا آخرین لحظه قطره خون خود در مقابل دشمن ایستادگی کرد. فرمانده اسبق توپخانه سپاه پاسداران با بیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، سردار محمود چهارباغی چهارشنبه شب در مراسم وداع با شهید مدافع حرم سیدحسن حسینی اظهار داشت: امشب با شهیدی وداع می‌کنیم که تا آخرین لحظه قطره خون خود در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

فرمانده اسبق توپخانه سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن اصلی ما آمریکاست، افزود: آمریکا و غرب قصد داشت یکی از هم‌پیمانان مقاومت یعنی رژیم سوریه را در هم بشکند و پس از آن ایران فتح کند و در همین راستا تا پشت کاخ‌های بشار اسد پیشروی کردند و وزرای او را ترور کردند، اما زمانی که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند مردم سوریه باید سرنوشت ملت خود را تعیین کنند افراد از تیم فاطمیون وارد معرکه جنگ شدند.

چهارباغی از پیشروی دشمن تا 200 متری حرم مطهر حضرت زینب (س) خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود پیشروی دشمن، تیم فاطمیون شجاعانه از حرم حضرت زینب (س) دفاع کردند و در مقابل دشمنی که همه دنیا از او حمایت می‌کرد و پیشرفته ترین سلاح ها را در اختیار داشت، ایستادگی کردند.

رئیس هیئت کوهنوردی سپاه پاسداران با بیان اینکه حملات به سمت دشمن پس از توقف آن‌ها انجام شد، تصریح کرد: پس از یورش به دشمن فتوحات بسیار زیادی به دست آمد و این شهید در ارتفاعات منطقه حلب شجاعانه با دشمن تکفیری مبارزه کرد و در برخی موارد بین او و دشمن جنگ تن به تن رخ داد و بالاخره به آرزوی خود یعنی شهادت نائل شد.

وی ضمن اشاره به وسعت و جمعیت بسیار زیاد حلب ابراز داشت: حلب چند سال در دست دشمن بود و این شهر راهبردی و مهم سوریه را محاصره و اشغال کرده بود، اما تیپ فاطمیون 17 ماه در پشت دروازه‌های حلب عملیات‌های مختلف انجام دادند تا سرانجام این شهر آزاد شد و آزادسازی حلب باعث شد تا دشمن دست خود را به نشانه تسلیم بالا ببرد.

فرمانده اسبق توپخانه سپاه پاسداران با بیان اینکه در برخی موارد وضعیت جوی هوا بسیار نامساعد بود و باران و برف‌های شدیدی می‌بارید، بیان کرد: بسیجیان و رزمندگان در سوریه در سخت‌ترین شرایط با حداقل آموزش‌های لازم به دشمن یورش برد و چنین پیروزی‌هایی را کسب کردند.

چهارباغی ضمن اشاره به توطئه‌های آمریکا از سال 57 علیه ایران گفت: تمامی توطئه‌های دشمن به برکت وجود بسیجیان ناکام ماند و از این به بعد نیز ناکام می‌ماند و همیشه خون شهدا باعث شده‌است، مردم با بصیرت‌تر شوند و هر چه داریم از آن شهداست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن