ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12799
  • ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین شبکه رادیویی مدافعان حرم در البرز افتتاح می شود

نخستین شبکه رادیویی مدافعان حرم در البرز افتتاح می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین شبکه رادیویی با نام “رادیو حرم “به تهیه کنندگی و گویندگی بهرام شهبازی هنرمند ارزشی شهرستان فردیس بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در آستان مبارک بی بی سکینه راه اندازی خواهد شد. بهرام شهبازی هنرمند ارزشی شهرستان فردیس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین شبکه رادیویی با نام “رادیو حرم “به تهیه کنندگی و گویندگی بهرام شهبازی هنرمند ارزشی شهرستان فردیس بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در آستان مبارک بی بی سکینه راه اندازی خواهد شد.

بهرام شهبازی هنرمند ارزشی شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار فردیسان در این خصوص گفت: این رسانه ی شنیداری به یاد شهدای مدافع حرم روز پنج شنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۳ بعد از ظهر با حضور محمدجواد کولیوند نماینده مجلس شورای اسلامی و خانواده معظم شهدا و  سایر مسئولین شهری در آستان مبارک امامزاده بی بی سکینه صفادشت راه اندازی خواهد شد.

شهبازی تهیه کننده و گوینده این رادیو در ادامه تصریح کرد:از آنجایی که شهدای مدافع حرم حق بزرگی به گردن ما دارند طرحی با عنوان “رادیو حرم” به آستان مبارک بی بی سکینه پیشنهاد شد تا پنج شنبه ها بعدازظهر رادیویی زنده با محوریت شهدا ، اهل بیت (ع) و موضوعاتی چون احکام ، سبک زندگی اسلامی ، هم صحبتی با خانواده شهدا و قرائت زنده قرآن، مداحی و سخنوری اجرا شود.

وی در پایان ضمن اعلام این خبر که رایزنی های اولیه برای اجرای این طرح در شهرستان فردیس در حال انجام است اظهار امیدواری کرد تا با اجرای این برنامه سهمی هرچند کوچک در گرامیداشت یاد و خاطره ی جوانمردان و دلاورانی که جان خود را در کیلومترها دور از مرزهای وطن فدای امنیت ایران اسلامی و محافظت از حرم ال الله نمودند داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن