ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12803
  • ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
ارسال کمک های مردم مراغه به جبهه مقاومت و مدافعان حرم

ارسال کمک های مردم مراغه به جبهه مقاومت و مدافعان حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه مراغه روز پنجشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: دومین مرحله از کمک های غیرنقدی مردم این شهرستان که از 25 روز پیش تاکنون جمع آوری شده بود، به سوریه ارسال شد.سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: این محموله شامل 6 […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه مراغه روز پنجشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: دومین مرحله از کمک های غیرنقدی مردم این شهرستان که از 25 روز پیش تاکنون جمع آوری شده بود، به سوریه ارسال شد.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: این محموله شامل 6 هزار تخته پتو، چهار هزار بسته لباس گرم و سه هزار جفت دستکش، جوراب و کلاه به ارزش بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال است.
وی ادامه داد: مردم ولایتمدار و قدرشناس مراغه در قالب دومین مرحله از کمک های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم، بیش از 2 میلیارد ریال نیز کمک نقدی به حساب ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم واریز کردند.
سرهنگ سامی اضافه کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی مردم مراغه نمونه بارزی از حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم در منطقه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، دومین مرحله جمع آوری کمک های مردمی در مراغه توسط ایستگاه های مردمی، مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی برای ارسال به سوریه و مدافعان حرم و مردم مظلوم از اوایل آذر سال جاری آغاز شده بود.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
7487/3077/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن