ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12819
  • ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
  • 236 بازدید
  • ارسال توسط :
تضعیف روحیه استکبارستیزی مردم گناه نابخشودنی است

تضعیف روحیه استکبارستیزی مردم گناه نابخشودنی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سردار عبدالفتاح اهوازیان امشب در سلسله نشست‌های بصیرتی که در مسجدالرضا(ع) قم برگزار شد، با اشاره به هدف دشمنان در به هم زدن الگوی جامعه اسلامی اظهار داشت: متأسفانه برخی افراد دررسیدن دشمن به این هدف در زمین آن‌ها بازی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سردار عبدالفتاح اهوازیان امشب در سلسله نشست‌های بصیرتی که در مسجدالرضا(ع) قم برگزار شد، با اشاره به هدف دشمنان در به هم زدن الگوی جامعه اسلامی اظهار داشت: متأسفانه برخی افراد دررسیدن دشمن به این هدف در زمین آن‌ها بازی می‌کنند ولی مردم و اقشار باید در این زمینه هوشیار بوده و با تکیه‌بر آرمان‌ها به سمت پیشرفت حرکت کنند.

وی بابیان اینکه شناسایی راهکارهای نفوذ بسیار مهم است، افزود: نظام اسلامی در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و دشمن با همه امکانات به میدان جنگ نرم آمده و افکار و عقاید مردم به‌ویژه نسل جوان را هدف گرفته است و در این شرایط جوانان باید با الگو گیری از اهل‌بیت(ع) چشم طمع دشمنان نظام را کور و آن‌ها را نامید کنند.

وی ابراز کرد: الگوهای رفتاری شهدا در جامعه باید ترویج پیدا کند و استمرار این حرکت پیشرفت جامعه را در پی خواهد داشت و یادآوری آرمان‌های انقلاب می‌تواند مردم را نسبت به آینده نظام خوش‌بین کند.

وی عنوان کرد: خانواده‌های شهدای مدافع حرم بدون چشمداشت مادی فرزندان و همسران خود را برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند و موردی که این خانواده‌ها را مورد آزار قرار می‌دهد نامردی‌ها و شکاف‌های داخلی در کشور است.

اهوازیان با اشاره به تأکیدات رهبری درباره پلیدی‌های آمریکا و غیرقابل‌اعتماد بودنش اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب 70 بار نسبت به پلیدی‌های آمریکا هشدار داده‌اند و در این شرایط معذرت‌خواهی از ملت دیگر کاربردی ندارد، چراکه تضعیف روحیه استکبارستیزی در میان مردم قابل‌قبول و جبران نیست.

وی با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی افراد نسبت به فرمایشات رهبر انقلاب، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم آثار ایجابی در منطقه از خود به‌جای گذاشتند و با الگو گیری از شهدای کربلا و به برکت خون این افراد امروز امنیت در کشور گسترش‌یافته است.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس مطرح کرد: خورشید بیداری اسلامی در منطقه طلوع کرده است و آثار روشنایی آن در خیلی از کشورها قابل‌مشاهده است و در این شرایط مسئولان باید دین خود به شهدا را ادا کنند و از آن‌ها الگوبرداری داشته باشند.

وی بابیان اینکه متأسفانه برخی مسئولان تنها به دنبال کارهای سیاسی بوده و دنبال تبعیت از گفته‌های سران استکبارند، افزود: سیاست سیرک نیست که برخی از افراد غرب‌گرا بخواهند از تریبون‌های خود برای حمله به آرمان‌های مردم استفاده کنند.

اهوازیان با تأکید بر اینکه مدافعان حرم در آزمون الهی سربلند شده‌اند، خاطرنشان کرد: به برکت خون همین شهدای مدافع حرم هم‌اکنون روسیه نیز به‌عنوان یک مدافع حرم در سوریه نقش‌آفرینی می‌کند.

وی پیروزی در حلب سوریه را مدنظر قرار داد و گفت: اینکه عده‌ای می‌گویند آزادی حلب یا آزادی خرمشهر قابل‌مقایسه نیست، اشتباه است، چراکه برای آزادسازی خرمشهر با 48 کشور مقابله کردیم ولی برای گرفتن موصل امروز با 116 کشور مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: به علت ترس از بسیجیان عراق گاهی اوقات برای کشتن یک نفر 3 موشک 350 میلیون تومانی هزینه می‌کنند و این در شرایطی است که برخی در داخل می‌گویند ایران نیازی به نیروی نظامی ندارد.

وی بابیان اینکه برخی از کشورهای منطقه آسمان خود را در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی قرار داده‌اند، افزود: مردم غزه و نیروهای حزب‌الله در لبنان به‌صورت مستمر رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کنند به همین علت این رژیم که توانایی مقابله با سربازان نظام اسلامی را ندارد نمی‌تواند برای ملت غیور ایران خط‌ونشان بکشد.

اهوازیان از کسانی که روحیه انقلابی ندارند خواست عرصه را به دست افراد انقلابی واگذار کنند و گفت: افرادی به دنبال تخریب جایگاه ولایت‌فقیه بوده و اینکه پوتین به‌عنوان یک ابرقدرت سیاسی دنیا از رهبر انقلاب به‌عنوان رهبر مسلمانان یاد می‌کند نشان از رهبری والای ایشان دارد.

وی با تأکید بر علاقه نیروهای انقلابی به سردار سلیمانی، ایشان را شخصیتی مجاهد دانست و گفت: امریکا از سرداران ایران هراسان دارد و در این شرایط مردم باید با چشم‌باز و بصیر عملکردهای دوگانه را رصد کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن