ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12826
  • ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۷:۲۰
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
سوت آغاز جام مدافعان حرم به صدا در آمد+ تصاویر

سوت آغاز جام مدافعان حرم به صدا در آمد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر، افتتاحیه مسابقات فوتسال ادارات با عنوان جام مدافعان حرم شامگاه پنج شنبه با حضور برخی مسئولان در سالن شهید فلسفی سمیرم برگزار شد. امام جمعه شهرستان سمیرم مسابقات را فرصتی برای افزایش سلامتی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر، افتتاحیه مسابقات فوتسال ادارات با عنوان جام مدافعان حرم شامگاه پنج شنبه با حضور برخی مسئولان در سالن شهید فلسفی سمیرم برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سمیرم مسابقات را فرصتی برای افزایش سلامتی و دوستی عنوان کرد و افزود: با موافقت اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم این مسابقات با عنوان مدافعان حرم برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین رجایی پور با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت روح و جسم گفت: مسابقات فوتسال ادارات باید در راستای افزایش همکاری و وحدت ادارات برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سمیرم خبر، مسابقات جام مدافعان حرم هر شب با حضور ۱۸ تیم از ادارات شهرستان در دو سالن ورزشی شهید فلسفی و عدالت از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در حال برگزاری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن