ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12830
  • ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۸:۲۵
  • 346 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار مسوول بسیج رسانه کشور با خانواده شهدای مدافع حرم و رسانه در شیروان

دیدار مسوول بسیج رسانه کشور با خانواده شهدای مدافع حرم و رسانه در شیروان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان شمالی مسعود بصیری در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و رسانه استان با تاکید بر پاسداشت مقام شهدا اظهار کرد:رسانه‌ها باید به موضوع ایثار و شهادت بپردازند و در راستای فرهنگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان شمالی مسعود بصیری در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و رسانه استان با تاکید بر پاسداشت مقام شهدا اظهار کرد:رسانه‌ها باید به موضوع ایثار و شهادت بپردازند و در راستای فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

وی گفت: وظیفه همه ما این است که با حضور و سرکشی از خانواده شهدا ادامه‌دهنده راه آنان باشیم زیرا که ایران اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهدا و مجاهدت و ازخودگذشتگی‌های آنان است.

مسوول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی هم در این دیدار گفت: امروز رسانه‌ها به‌عنوان چشمان بینای جامعه باید به بیان دستاوردها نظام و انقلاب بپردازند.

محسن زاهد احمدی بابیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست اظهار کرد: آرمان‌ها و اهداف شهدا باید برای نسل‌های آینده بازگو شود.

شهید محمدرضا (میثم) امانی، متولد مرداد سال 1347 در شیروان، در سن 12 سالگی عضو بسیج شد و 2 سال بعد به جبهه رفت. امانی در 16 سالگی خبرنگار و گزارشگر جبهه‌های جنگ برای صداوسیما و روزنامه جمهوری اسلامی شد.

این خبرنگار جوان، روز 26 دی‌ماه سال 1365 در سن 18 سالگی و در عملیات کربلای 5 در شلمچه به شهادت رسید.

همچنین در این دیدار از خانواده شهید مرتضی زرهرن اولین شهید مدافع حرم در شهرستان شیروان دیدار به عمل آمد.

همچنین مستند شهید امانی در سفر مسوول سازمان بسیج رسانه در سفر به خراسان شمالی  رونمایی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن