ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12849
  • ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۵:۲۵
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
اطلاعات از قول رهبر معظم انقلاب: مدافعان حرم دشمن را زمینگیر کردند

اطلاعات از قول رهبر معظم انقلاب: مدافعان حرم دشمن را زمینگیر کردند

این روزنامه با انتشار عنوان تجلیل از میرجلال الدین کزازی استاد ادب فارسی در کرمانشاه، آورد: استاد فرهنگ و ادب فارسی و فردوسی شناس برجسته، ایرانیان را مردمی سخت‌کوش دانست و گفت: ایران سرزمینی جاودان است که در دوره‌های مختلف ایستادگی کرده است. استاد میرجلال‌الدین کزاری در مراسم تجلیلش که عصر پنجشنبه در تالار انتظار […]

این روزنامه با انتشار عنوان تجلیل از میرجلال الدین کزازی استاد ادب فارسی در کرمانشاه، آورد: استاد فرهنگ و ادب فارسی و فردوسی شناس برجسته، ایرانیان را مردمی سخت‌کوش دانست و گفت: ایران سرزمینی جاودان است که در دوره‌های مختلف ایستادگی کرده است. استاد میرجلال‌الدین کزاری در مراسم تجلیلش که عصر پنجشنبه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر من رنج‌های بسیار کشیده ام تا گوشه‌هایی از فرهنگ این سرزمین پهناور را بیان کنم به دلیل عظمت این ایران است. وی افزود: من تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا به اثبات برسانم که ایران بهترین سرزمین و مزدا آفرین است. این فردوسی شناس برجسته گفت: من با تمام وجود خود به این سخن باور دارم که باید نشان دهم ایران بهترین سرزمین است و ایرانی بهترین مردمان جهان هستند.

روزنامه اطلاعات با درج عنوان عارف: اصلاح‌طلبان دنبال طرح گفتگوی ملی هستند، نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان تهران با انتقاد از رسانه ای شدن اختلاف نظرهای برخی مسئولان، گفت: اصلاح طلبان مجلس به دنبال طرح گفتگوی ملی هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف در مراسم افتتاح دفتر نمایندگان تهران در شهرستان پردیس اظهار داشت: وقتی می‌توان برخی مسائل و اختلاف نظرها را در داخل یک جلسه حل کرد، چرا باید آنها را رسانه‌ای کنیم؟ مبنای ما این است که حتی الامکان این مسائل رسانه‌ای نشود. وی گفت: ‌طرح گفتگوی ملی را در پارلمان دنبال می کنیم و در همین زمینه کارگروهی برای تعامل با فراکسیون‌های دیگر تشکیل شده است.

رئیس اتاق اصناف ایران: بسیاری از کالاهای قاچاق سازمان یافته وارد می‌شوند، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: رئیس اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه قاچاق سازمان یافته بیش از ۱۵سال است که در کشور رسوخ کرده، گفت: طی 10 سالی که اوج درآمدهای نفتی کشور بود، قاچاق رشد عجیبی پیدا کرد. علی فاضلی در گفتگو با مهر در پاسخ به این پرسش که همچنان کالاهای قاچاق در سطح شهر دیده می شود، چه تمهیداتی در این خصوص دارید، گفت: بحثی در خصوص تعریف قاچاق وجود دارد اما متاسفانه با جای اینکه در موضوع مبارزه با قاچاق به اصل موضوع پرداخته شود، فرعیات مورد توجه قرار می گیرد. وی بابیان اینکه امکان دارد کالای قاچاق در یک مغازه ای دیده شود ،اما بدون اینکه ریشه یابی شود، به اصناف تهمت می زنند، افزود: باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد که چرا در 10 سالی که اوج درآمدهای نفتی یک کشور بود، قاچاق رشد عجیبی پیدا کرد. اما کسی به این موضوع نپرداخته است.

روزنامه اطلاعات با انتخاب عنوان ترامپ فرمان کناره‌گیری همه دیپلمات‌های آمریکایی پیش از مراسم تحلیف را صادر کرد، آورد: تیم دولت انتقالی دونالد ترامپ از تمامی‌دیپلمات‌های آمریکایی خارج از این کشور خواسته است مأموریت دیپلماتیک خود را تا پیش از مراسم تحلیف ترامپ در کاخ سفید، تحویل دهند و کشورهای مقصد را ترک کنند. تیم دولت انتقالی رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا از سفرای منصوب شده توسط دولت باراک اوباما رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا در خارج از این کشور خواسته است مأموریت دیپلماتیک خود را ترک کرده و به آمریکا بازگردند. روزنامه نیویورک تایمز با انتشار این خبر به نقل از چند دیپلمات آمریکایی مطلع از این طرح اعلام کرد که این حکم بدون هیج استثنایی صادر شده است. بنا بر یکی از اسناد وزارت خارجه آمریکا، این حکم در صورت اجرایی شدن باعث خواهد شد آمریکا برای چند ماه در کشورهای مهمی‌چون آلمان، کانادا و انگلستان نیز نماینده دیپلماتیک نداشته باشد.

«گزارش وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه و نفت درباره شناسایی اموال بابک زنجانی»، «هشدار دوباره درباره آلودگی هوای کلانشهرها» و «وزیر نفت: برای افزایش تولید گاز هیچ مشکلی نداریم » دیگر عنوان های نیم صفحه نخست این روزنامه را به خود اختصاص داد.

*گروه اطلاع رسانی
خبرنگار: مرضیه دهقانی** انتشاردهنده: فاطمه قنادقرصی
پژوهشم**9165**2002

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن