ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12871
  • ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :

تجدید میثاق حافظان شعبه امام حسین(ع) جامعةالقرآن با شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، 30 نفر از حافظان دوره یکساله 96-95 شعبه امام حسین(ع) نونهالان 9 تا 16 سال، پنج‌شنبه، 16 دی‌ماه به منظور پیوند با شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس به همراه مربیانشان به بهشت زهرا(س) اعزام شدند.این اعزام که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، 30 نفر از حافظان دوره یکساله 96-95 شعبه امام حسین(ع) نونهالان 9 تا 16 سال، پنج‌شنبه، 16 دی‌ماه به منظور پیوند با شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس به همراه مربیانشان به بهشت زهرا(س) اعزام شدند.
این اعزام که با هماهنگی سازمان بهشت زهرا(س) انجام شد، با حضور راوی در مزار شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت که این حافظان قرآن در مزار شهید پلارک، شهید غلامرضا فرامرزی، شهید مدافع حرم، محرم ترک حضور پیدا کردند.
طی این اردوی یک‌روز، حافظان قرآن با مادر شهید غلامرضا فرامرزی که هر هفته بر سر مزار فرزند شهیدش حاضر می‌شود، گفت‌وگو کردند. وی گفت: شهدا همیشه حاضر و ناظر هستند و ما با آنها زندگی می‌کنیم. وجه مشترک شهدا برای رسیدن به مقام شهادت، احترام به پدر و مادرشان بوده است.
در ادامه راوی براساس گفته‌های مادر شهید پلارک اظهار کرد: این شهید تا هنگامی که زنده بود، غسل جمعه را ترک نمی‌کرد و نوع منش و رفتارش با پدر و مادرش همواره با احترام بود.
سپس این حافظان قرآن با حضور در مرقد حضرت امام خمینی(ره) با قرائت دعای توسل و زیارتنامه به امام شهدا متوسل شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن