ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12874
  • ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

اولین یادواره شهید جابر حسین‌پور در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اولین یادواره شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام جابر حسین‌پور(زهیری) همزمان با نخستین سالگرد شهادت وی در اهواز برگزار می‌شود.  در این مراسم که با همکاری پایگاه مقاومت بسیج رهروان ولایت ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و کانون فرهنگی غدیر نور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اولین یادواره شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام جابر حسین‌پور(زهیری) همزمان با نخستین سالگرد شهادت وی در اهواز برگزار می‌شود. 

در این مراسم که با همکاری پایگاه مقاومت بسیج رهروان ولایت ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و کانون فرهنگی غدیر نور برگزار می‌شود، آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهد کرد.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مجدم و مداحی سید علی موسوی از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

خاطرنشان می‌شود، این مراسم پنج‌شنبه 23 دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی بن ابی‌طالب(ع) کوی شهید سلطان‌منش خیابان 7 دی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام جابر حسین‌پور(زهیری) نخستین روحانی شهید مدافع حرم اهواز است که 24 دی‌ماه سال 94 در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن