ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12884
  • ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
  • 57 بازدید
  • ارسال توسط :
هرتصمیم‌گیری در منطقه بدون ایران محال است

هرتصمیم‌گیری در منطقه بدون ایران محال است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زابل، سردار حسین نجات پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد شهادت سردار سرلشکر قاسم میرحسینی و شهدای عملیات کربلای 55 در مصلای المهدی (عج) شهرستان زابل، اظهار کرد: ما امروز به یاد دلاورمردانی دور هم جمع شده‌ایم که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زابل، سردار حسین نجات پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد شهادت سردار سرلشکر قاسم میرحسینی و شهدای عملیات کربلای 55 در مصلای المهدی (عج) شهرستان زابل، اظهار کرد: ما امروز به یاد دلاورمردانی دور هم جمع شده‌ایم که آیین و دین خدا را یکبار دیگر زنده کردند و به مرگ لبخند زدند در برابر شهادت سر تعظیم فرود آوردند تا مردم مستضعف در مقابل استکبار سر خم نکنند.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه افزود: دفاع مقدس یعنی مردانی که کانون گرم خانواده را ترک کرده‌اند، با میز مدرسه و کتاب و درس دانشگاه خداحافظی کردند و رفتند که از سرزمین اسلام و دینشان دفاع کنند.

این مسؤول ادامه داد: دقفاع مقدس یعنی مادرانی که یک فرزند بیشتر نداشتند و با اشک و آه آنها بزرگ کرده اما تقدیم نظام و انقلاب کردند.

 وی گفت: دفاع مقدس یعنی مادر چند فرزندی که دو پسرش شهید شده‌اند، یک پسرش جانباز است و رخت رزمندگی را هم خود داوطلبانه بر تن پسر چهارم کرد.

سردار نجات بیان کرد: دفاع مقدس یعنی پدری که با شهادت سه فرزندش کمرش خم شد اما آه نکشید تا دشمن شاد نشود.

وی افزود: دفاع مقدس یعنی زنان و نوعروسانی که چندی از ازدواجشان نگذشته خود رخت رزمندگی بر تن همسران خود کردند، همسرانی که خود برای فرزندان خود مادری و پدری کردند.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید میرحسینی افزود: دفاع مقدس یعنی خاطره عرفانه از شهید میرحسینی که با سن کم الگوی رزمندگان بود.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: دفاع مقدس یعنی ما از استکبار نترسیدیم، آن زمان عراق تنها نبود، دلارهای استکبار، امکانات و تجهیزات‌شان همه و همه در اختیار عراق بود.

این مسؤول تاکید کرد: به همت شهدا سر خم نکردیم در مقابل دشمنان و ما امروز پس از 27 سال از دفاع مقدس در مقابل خانواده اسرا، شهدا و جانبازان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وی گفت: این افتخار لشکر ثارالله است که هر جای منطقه که می‌رویم سوریه لبنان، عراق و سوریه نام حاج قاسم سلیمانی در کنار نام سیدحسن نصرالله امام خمینی (ره) افتخار آفرین این منطقه است.

بدون ایران اسلامی تصمیم‌گیری در منطقه محال است

سردار نجات بیان کرد: امروز هرجای منطقه که می‌روید از ایران به عنوان کشور قدرتمند نام برده می‌شود، امروز در منطقه هر اتفاقی بیوفتد بدون ایران اسلامی تصمیم گیری محال است.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه افزود: یک روز قرار بود قرارداد صلح سوریه منعقد شود آمریکایی‌ها گفتند شرط ما این است که ایران در این قرارداد حضور نداشته باشد، خواستند 6 ماهه بشار اسد را ناکار کنند، 

این مسؤول گفت: امروز آمریکایی‌ها و دول غربی می‌گویند هیچ صلحی در سوریه رخ نخواهد داد مگر اینکه ایران بخواهد و این بخاطر مدافعان حرم است به برکت جوان‌ها جان برکف ما است.

وی ادامه داد: ما بیش از 38 سال است که در مقابل یک مثلث داریم می‌جنگیم مثلث زر و زور و تزویر، یک ضلع این مثلث لیبرار سرمایه‌داری آمریکا است، ضلع دوم اسلام آمریکایی عرب و آل سعود است و ضلع شوم آن رژیم کودک کش اسرائیل است، ما 38 سال است که با این سه ضلع درگیر هستیم.

سردار نجات تاکید کرد: ایجاد منافقین، اختلاف بین شیعه و سنی، جنگ تحمیلی و فتنه 88 همه از توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

وی گفت: در عملیات 33 روزه لبنان اسرائیلی‌ها 33 روز آنجا را از زمین و آسمان بمباران کردند اما در نهایت پیروزی از آن حزب و الله بود که حاج قاسم سلیمانی در کنار سید حسن نصرالله رزمندگان را راهنمایی می‌کردند.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: تجربه نشان داده است هرجا سر خم نکردیم در مقابل استکبار پیروز میدان خواهیم بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن