ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12921
  • ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
  • 295 بازدید
  • ارسال توسط :
دشمنان مقاومت اسلامی در سوریه زمین‌گیر شده‌اند

دشمنان مقاومت اسلامی در سوریه زمین‌گیر شده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از فردیس، نخستین سالگرد شهادت عباس آسیمه از شهدای مدافع حرم بعد از ظهر امروز با حضور گسترده عاشقان ولایت و امت حزب‌الله در این شهرستان برگزار شد. در بخشی از مراسم فوق سردار الله‌نور نورالهی طی سخنانی اظهار داشت:‌ رهبری عظیم‌الشان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از فردیس، نخستین سالگرد شهادت عباس آسیمه از شهدای مدافع حرم بعد از ظهر امروز با حضور گسترده عاشقان ولایت و امت حزب‌الله در این شهرستان برگزار شد.

در بخشی از مراسم فوق سردار الله‌نور نورالهی طی سخنانی اظهار داشت:‌ رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده‌اند که حفظ و حراست از اصول و ارزش‌های شهدا و امام شهیدان(ره) و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنها، ارزشی کمتر از شهادت ندارد.

وی افزود: به همین دلیل برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم در این روزهای حساس منطقه و جهان اسلام، اقدامی ارزشمند و ضروری است.

مشاور عالی دانشگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: البته باید توجه داشت که این بزرگداشت‌ها بیشتر برای ما است تا بدانیم، دشمنان برای ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب تا چه اندازه هزینه می‌کنند و اگر اسلام و انقلاب امروز در جهان زنده و سربلند است، چه کسانی برای تحقق این مهم فداکاری کرده‌اند.

نورالهی گفت: بنابراین حضور در مراسم بزرگداشت شهدا برای انسان‌هایی چون ما یک تذکر بزرگ است و باید بدانیم که آرامش و امنیت امروز مرهون ایثار و فداکاری چه کسانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح شرایط رزمندگان سپاه اسلام در مبارزه با گروه‌های منحرف تکفیری و داعش پرداخت و گفت: شهدای مدافع حرم با شهدای دوران دفاع مقدس یک تفاوت آشکار و اصلی دارند و این است که این بزرگواران در غربت و مظلومانه به شهادت می‌رسند.

مشاور عالی دانشگاه امام حسین(ع) بیان داشت: زمانی که به زندگینامه شهدای مدافع حرم از جمله شهید آسیمه نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که آنها عمر کوتاهی در این دنیا فانی داشته و تنها 26 بهار از زندگی آنها سپری شده است، اما با وجود طول کوتاه زندگی آنها، به قله‌های کمال و سعادت دست یافته‌اند.

نورالهی گفت: نسل جوان ما باید از خود بپرسد که چگونه جوانانی چون شهدای مدافع حرم، از تمام لذایذ و نعمت‌های زندگی دنیوی دست کشیده و با ایمان راسخ به سمت دفاع از اسلام و امت اسلامی و انقلاب کشیده می‌شوند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم معنی همان حدیث معروف از حضرت علی(ع) هستند و تا زمانی که زندگی می‌کنند، دیگران برای دیدار و همنشینی با آنها اشتیاق داشته و زمانی که به شهادت می‌رسند، مردم در غم از دست دادن این بزرگواران اشک ماتم می‌ریزند.

مشاور عالی دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: زمانی که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تاکید فرمودند که جوانان انقلابی امروز با جوانان دوران مبارزات انقلابی و دفاع مقدس تفاوتی ندارند، کمتر کسی درک صحیحی از این فرمایش معظم‌له داشت، اما امروز بسیاری از جمله من که 37 سال لباس پاسداری بر تن دارم، به حال این جوانان غبطه می‌خورم.

نورالهی با اشاره به تجهیز گروهک‌های تکفیری و داعش از سوی غربی‌ها و حکومت‌هایی چون آل سعود گفت: دشمن آماده ضربه‌زدن جدی به مقاومت اسلامی بود، اما با ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم، امروز در سوریه و حتی عراق زمین‌گیر شده است.

وی در پایان تصریح کرد: طبیعی است که دشمنان از این قدرت ما آگاه بوده و جرئت جسارت و عرض‌اندام در برابر سربازان ولایت را نخواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن