ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12950
  • ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۹:۳۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :

دیدار رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از خانواده شهید مرتضی کریمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رضوان؛ محمود صلاحی با حضور در برنامه «به تماشای سرو» این هفته که به مناسبت سالروز ولادت شهید از ساعت 16 تا 17 چهارشنبه 22 دی‌ماه در منزل شهید مدافع حرم مرتضی کریمی  برگزار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رضوان؛ محمود صلاحی با حضور در برنامه «به تماشای سرو» این هفته که به مناسبت سالروز ولادت شهید از ساعت 16 تا 17 چهارشنبه 22 دی‌ماه در منزل شهید مدافع حرم مرتضی کریمی  برگزار می‌شود، با همسر و دو فرزند این شهید والامقام دیدار خواهد کرد. در این برنامه خاطرات ارزشمند شهید والامقام در قالب دیدار وگفت‌‌و‌گو با خانواده معظمش ثبت و باز نشر می‌شود.

شهید مفقودالاثر و مدافع حرم «مرتضی کریمی شالی» متولد 1360 جانشین فرمانده گردان امام حسن مجتبی(ع) 21 دی ماه سال 1394 در سوریه به مقام رفیع شهادت نایل شد و پیکر مطهرش به وطن بازنگشت.

مهرعلی عباسی، برادر همسر شهید مدافع حرم «مرتضی کریمی» درباره نحوه شهادت او اینگونه گفته است؛ آنچنان که دوستان و همراهان شهید کریمی در سوریه تعریف می‌‌نند، «گویا آمبولانس حامل پیکر شهدا و مجروحین در حرکت بوده که راننده آمبولانس از سوی تک ‌تیراندازهای داعش مورد هدف قرار می‌‌گیرد و مرتضی کریمی برای نجات مجروحین و خارج کردن آمبولانس از معرکه به سراغ آن می‌رود که آمبولانس مورد هدف شلیک موشک قرارگرفته و منهدم می‌شود.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی چون (ايثار، جهاد، منظورآشنایی جوانان با سیره رفتاری و تربیتی شهداء با تاکید بر سبک زندگی اسلامی از اهداف برنامه «به تماشای سرو» است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژه برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: 55202218 تماس گرفته یا از سایت Rezvan.farhangsara.ir بازدید کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن