ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 12983
  • ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم برای اعتقادات و منافع ملی با تروریست‌ها مبارزه می‌کنند

مدافعان حرم برای اعتقادات و منافع ملی با تروریست‌ها مبارزه می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، سرتیپ پاسدار ایرج مسجدی در نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید سیاح طاهری و ششمین یادواره شهدای مناطق سده و جمشید آباد آبادان که در سینما نفت آبادان برگزار شد اظهار داشت:مردم  آبادان جنگ را از نزدیک لمس کردند و با آن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، سرتیپ پاسدار ایرج مسجدی در نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید سیاح طاهری و ششمین یادواره شهدای مناطق سده و جمشید آباد آبادان که در سینما نفت آبادان برگزار شد اظهار داشت:مردم  آبادان جنگ را از نزدیک لمس کردند و با آن آشنایی دارند. دیروز این شهر در محاصره دشمن مسلح و زرهی بود و اگر سقوط می‌کرد آزاد کردن آن بسیار مشکل بود. چرا که دشمن در یک طرف از سمت رودخانه پدافند می‌کرد اما امنیت این شهر و این مرز و بوم به خاطر ایثارگری مردم حفظ  و در نهایت حصر آبادان شکسته شد.

وی افزود: مردم آبادان تا دیروز از جزیره آبادان دفاع می‌کردند اما امروز  افرادی مانند شهید طاهری پاسدار یک منطقه بزرگتر  آن هم در اقیانوسی از نا امنی و جنگ به نام ایران اسلامی هستند. اگر می‌بینیم امروز بچه‌های ما به راحتی به مدرسه می‌روند به دلیل وجود مجاهدین و فرزندان انقلاب و افرادی مانند شهید طاهری است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت:این سوال پیش می آید که چرا شهدای مدافع حرم در حلب، خان طومار، دمشق ، فلوجه، موصل و تکریت می‌جنگند؛ پاسخ این است که شهادت در سرزمین‌های اطراف ما از یک نظر دفاع از اعتقادات ما است و از جنبه دیگر دفاع از امنیت مردم و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است.اگر تا دیروز خط مقدم جبهه‌های ما اروند رود بود امروز این خط در دمشق، حلب، موصل و فلوجه است.

وی افزود: صدام قرار داد الجزایر را پاره  و با لشگری زرهی حمله کرد تا خوزستان را بگیرد و امروز نیز همین صحنه در ابعادی بزرگتر تکرار شده است و جریان نفاق ، تکفیری و ضد اسلام به نام های مختلف مانند داعش و جبهه النصره با هدفی مشترک با ما می‌جنگند و آن هدف نیز از بین بردن همه توان شیعیان است.

سرتیپ پاسدار مسجدی اعلام کرد: وظیفه ما و هر فرد آزادی‌خواهی که دلش برای وطن و مردمش می‌تپد این است که در مقابل دشمن بایستد و دشمن را نه در مرزهای کشور بلکه در عمق نابود کند تا دست دشمن به مرزهای ما نرسد و اینجا است که مرزهای ما حلب و موصل می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر دیروز درنبرد با دشمن اکثریت رزمندگان ما فرزندان خودمان بودند امروز مجاهدین و نیروهای منطقه مانند فاطمیون و حیدریون در کنار فرزندان ما ائتلاف و قدرتی بین‌المللی ایجاد کردند و شهید طاهری و دیگر شهدا فرماندهی آن‌ها را بر عهده‌دارند.

جانشین فرمانده سپاه قدس جنگ سوریه را جنگی بسیار سخت توصیف کرد و گفت: درحالی‌که چهارپنجم این شهر سقوط کرده بود و با تلاش هم‌رزمان ما این شهر آزاد شد و دشمن به این نتیجه رسید که باید قضیه را طور دیگری حل کند.

سرتیپ پاسدار مسجدی اظهار داشت: شرق موصل نیز تقریباً به‌طور کامل پاک‌سازی‌شده است و از این منطقه فقط چند محله کوچک مانده و پس‌ازآن نبرد برای انجام عملیات آزادسازی مناطق غربی و جنوبی آغاز می‌شود.

وی بابیان اینکه بخش مهمی از این پیروزی‌ها را مدیون مجاهدت‌های جبهه مقاومت و خون‌های پاک شهدای مدافع حرم هستیم، عنوان کرد: برخی سرزمین‌ها بیش از 2 سال در دست تکفیری‌ها بودند و افرادی مانند شهید طاهری طعم آزادی را به مردم این شهرها چشاندند.

جانشین فرمانده سپاه قدس بیان کرد: شهید طاهری یک نیروی عملیاتی، رزمی و نظامی بود که درعین‌حال به‌عنوان یک سردار فرهنگی، اجتماعی و مردم‌دوست خدمت می‌کرد و در مقابل دشمن قدرتمند و مقتدر و در مقابل دین، مردم، میهن و همشهریان خود فروتن و مظلوم بود.

سرتیپ پاسدار مسجدی گفت: شهید طاهری فقط شهید آبادان یا جمهوری اسلامی نیست بلکه یک شهید بین‌المللی و نهضتی است و در زمان حیات نیز یک فرمانده عملیاتی و مجاهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن