ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13090
  • ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
  • 132 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش مدافعان حرم در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می‌شود

همایش مدافعان حرم در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌‌الاسلام کاظم لطفی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و تشکیل ستاد دهه فجر بیرجند، به تشریح ویژه برنامه‌های دهه فجر بیرجند پرداخت و اظهار داشت: در دهه فجر برنامه‌های متنوعی توسط اداره تبلیغات اسلامی بیرجند برگزار می‌شود. وی از برگزاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌‌الاسلام کاظم لطفی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و تشکیل ستاد دهه فجر بیرجند، به تشریح ویژه برنامه‌های دهه فجر بیرجند پرداخت و اظهار داشت: در دهه فجر برنامه‌های متنوعی توسط اداره تبلیغات اسلامی بیرجند برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی مهنه‌های انقلابی خبر داد و بیان داشت: این دوره آموزشی در طول دهه فجر برای روحانیون و هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند برگزاری دوره آموزشی آثار سوء مصرف مواد مخدر را از دیگر برنامه‌های دهه فجر سازمان تبلیغات بیرجند اعلام کرد و افزود: همچنین گفتمان‌های آموزشی با همکاری آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات در مدارس استان برگزار می‌شود.

لطفی تصریح کرد: باتوجه به ویژه برنامه‌های دهه فجر اعزام مبلغین خواهر با همکاری سازمان تبلیغات، جهاد کشاورزی و بخشداری‌ها به روستاها و مناطق حاشیه شهر در دستور کار قرار دارد.

وی از برگزاری همایش مدافعان حرم در مسجد امام حسین(ع) بیرجند خبر داد و ادامه داد: این مراسم روز جمعه 15 بهمن‌ماه با حضور گسترده مردم، هیئات مذهبی و مسؤولین برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند برگزاری محافل انس با قرآن کریم به صورت محوری در محبان الزهرا(س) بیرجند در شب 14 بهمن‌ماه خبر داد و توضیح داد: همچنین مؤسسات قرآنی به صورت محلی جلسات انس با قرآن کریم را در طول این دهه برگزار می‌کنند.

لطفی سرکشی از خانواده‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، حضور در مراسمات محوری دهه فجر، برگزاری مراسمات سخنرانی با حضور روحانیون و اعزام مبلغان به نقاط مختلف بیرجند را از دیگر برنامه‌های این دهه بیان کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن