ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13113
  • ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
  • 457 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای ورزشکار صومعه سرا برگزار می شود

یادواره شهدای ورزشکار صومعه سرا برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اکبر آقایی در گفت وگو با خبرنگار واران خبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تلاش در راه شهدا برای همه افتخار است و ما خوشحالیم که با همکاری همه مسئولین ادرات و نهادها بتوانیم قدمی کوچک در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اکبر آقایی در گفت وگو با خبرنگار واران خبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تلاش در راه شهدا برای همه افتخار است و ما خوشحالیم که با همکاری همه مسئولین ادرات و نهادها بتوانیم قدمی کوچک در این راه برداریم.

وی افزود: ورزشکاران متعهد شهرستان نیر یقین دارند که حفظ یاد شهدا و حرمت خانواده های ایشان و الگو قرار دادن آنها موجب ارتقاء روحی و معنویشان می شود.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران صومعه سرا با بیان اینکه شهدا افتخار ما و جامعه هستند، پس باید خدمت و تلاش در راه آن ها برای همه افتخار باشد، گفت: باید همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌ داریم، چرا که امروز زنده نگه ‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

آقایی با بیان اینکه دومین یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان در سه شنبه 5بهمن برگزار می شود، تصریح کرد:  این برنامه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره با همکاری اداره ورزش و جوانان، کانون بسیج ورزشکاران، سپاه ناحیه صومعه سرا و دیگر دستگاههای ذیربط  برگزار می گردد ، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری "یادواره شهدای ورزشکار"، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به عنوان یک اصل عمیق دینی و اعتقادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان و پویای ایران اسلامی، در مقابله با موج فزاینده تهاجم نظام سلطه در همه ابعاد است.

لازم به ذکر است شهرستان صومعه سرا دارای 33 شهید ورزشکار دوران دفاع مقدس و 3 شهید ورزشکار مدافع حرم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن