ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13148
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :

تشییع پیکرهای مطهر 3 شهید مدافع حرم در شهرهای مشهد و قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، پیکر مطهر شهید محمود سالاری روز پنج‌شنبه با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم از مقابل حسینیه پیروان دین نبوی مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع و پس از طواف در حرم نور باران رضوی در قطعه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، پیکر مطهر شهید محمود سالاری روز پنج‌شنبه با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم از مقابل حسینیه پیروان دین نبوی مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع و پس از طواف در حرم نور باران رضوی در قطعه 15 گلزار شهدای بهشت رضا (ع) این شهر به خاک سپرده شد.
شهید محمود سالاری 35 ساله، جمعی لشکر فاطمیون، 20 مهر ماه امسال در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.
از این شهید والامقام 2 فرزند 2 و چهار ساله به یادگار مانده است.
همچنین پیکرهای مطهر 2 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، با حضور قشرهای مختلف مردم در قم تشییع و در آرامستان بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شد.
پیکر این شهدا که به تازگی در سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیده بودند بر دوش قشرهای مختلف مردم قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع شدند. پیکر مطهر شهدا برروی دوش مردم شهید پرور استان قم از قشرهای مختلف مردم از جمله فضلا، طلبه‌ها و دانشجویان، گرداگرد ضریح مطهر بانوی آب و آیینه طواف و بعد از اقامه نماز توسط آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری درآرامستان بهشت معصومه قم به خاک سپرده شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن