ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13187
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
رزمندگان ما در سوریه مدافعان حرم هستند؛ شما اینجا مدافعان حریم باشید

رزمندگان ما در سوریه مدافعان حرم هستند؛ شما اینجا مدافعان حریم باشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آباده نما ؛ صبح امروز یکشنبه فارغ التحصیلان حوزه علمیه کوثر خواهران آباده با امام جمعه این شهر دیدار کردند. در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی بیان دین در اشکال مختلف را امری بسیار ضروری دانست و افزود: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آباده نما ؛ صبح امروز یکشنبه فارغ التحصیلان حوزه علمیه کوثر خواهران آباده با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی بیان دین در اشکال مختلف را امری بسیار ضروری دانست و افزود: در زمانی که دلیرمردان ما در سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها لباس رزم مدافعان حرم را به تن کرده‌اند، شما خواهران طلبه نیز مدافع حریم هستید.

وی ولایتمداری، امید به آینده، خوب درس خواندن و تهذیب نفس را گوشه‌ای از مأموریت مدافعان حریم ذکر کرد و یادآور شد: امروز شیعه به اندازه همه دنیا دشمن دارد حتی در لباس روحانیت تشیع با اجرای برنامه‌های ماهواره‌ای، شیعه هراسی می‌کنند.

امام جمعه آباده با اشاره به هجمه جدید دشمنان با تهمت زدن علیه مدافعان حرم خاطرنشان کرد: وقتی بلندگوی دفاع از اسلام و تشیع باشید منتظر هجمه و تهمت‌ها و تخریب شدن باشید.

وی با ابراز خرسندی از کسب سطح سه به حوزه علمیه کوثر شهرستان و قدردانی از زحمات مسئولین مربوطه گفت: شما به‌عنوان فارغ التحصیلان این مجموعه حوزوی توانایی اثرگذاری در مجموعه‌های بزرگ شهرستان را دارید، پس از داشته‌های خودتان غافل نشوید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی فراغت از تحصیلی را بی معنا خواند و کسب دانش را بی نهایت دانست.

در پایان این دیدار از طلاب خواهر با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن