ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13290
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
  • 340 بازدید
  • ارسال توسط :
تلاش دشمن برای ترویج روحیه غربی/ورامین از پایگاه های انقلاب است

تلاش دشمن برای ترویج روحیه غربی/ورامین از پایگاه های انقلاب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حسن عباسی شامگاه جمعه در یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در مسجد صاحب الزمان(عج) با تجلیل از نقش مردم این خطه در پاسداری از ارزش های نظام اسلامی اظهار  داشت:مردم ورامین ۳۸ سال همراه انقلاب، امام و رهبری بوده اند که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حسن عباسی شامگاه جمعه در یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در مسجد صاحب الزمان(عج) با تجلیل از نقش مردم این خطه در پاسداری از ارزش های نظام اسلامی اظهار  داشت:مردم ورامین ۳۸ سال همراه انقلاب، امام و رهبری بوده اند که این یک توفیق بزرگ به حساب می آید.

وی افزود: باید به مردم این خطه تبریک گفت که در طول ۳۸ سال گذشته، لحظه ای از ولایت و رهبری دست برنداشتند و این موضوع یکی از نقاط قوت ورامین به حساب می آید.

رییس اندیشکده یقین با اشاره به تجلیل همیشگی امام راحل از هوشیاری ملت ایران ادامه داد: پس از گذشت ۳۸ سال می توان به جرأت اذعان داشت که هیچ پیامبر و امام معصومی، دارای چنین مردمی نبوده است.

ورامین یکی از پایگاه های مهم انقلاب اسلامی بوده است

وی بیان داشت: رسالت همه مردم در این زمینه بسیار سنگین و خطیر است و باید این انقلاب متصل به انقلاب حضرت مهدی(عج) شود.

رییس اندیشکده یقین با تأکید بر این نکته که باید نقش حضور مردم در انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شود، متذکر شد: باید نقش و جایگاه مردم در انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم بویژه جوانانی که دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را درک نکردند، تبیین شود.

ورامین در دفاع از حریم اهل بیت خوش درخشیده است

کارشناس مسایل سیاسی بیان داشت: ورامین و مناطق همجوار آن نظیر پاکدشت، قرچک و پیشوا از جمله پایگاه های انقلاب اسلامی ایران بوده است و هیچگاه حماسه مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ و دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فراموش نمی شود.

وی تأکید کرد: مردم ورامین در مواجهه با فتنه های مختلف بویژه فتنه سال ۸۸ نیز در صحنه و میدان حضور داشته و به وظیفه خود عمل کردند.

عباسی با اشاره به نقش آفرینی مردم ورامین در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت گفت: شهرستان ورامین در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت نیز خوش درخشیده است، به طوری که پس از شهر مشهد از تعداد شهدای مدافع حرم قرار دارد.

برخی تلاش دارند تا فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ انقلابی کنند

وی متذکر شد: تقدیم شهدای مدافع حرم توسط مردم این خطه نشان دهنده آن است که همچنان روحیه ایثار و شهادت در میان مردم ورامین ساری و جاری بوده و این یک توفیق عظیم است.

عباسی ادامه داد: برخی تلاش دارند تا فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ انقلابی کرده و آن را مبنای رشد و توسعه قرار دهند که هر بار این تلاش ها شکست خورده است، زیر باید قبول داشته باشیم که ملت ایران می تواند با اتکا به خدا به اهداف خود برسد.

رییس اندیشکده یقین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: باید یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی از ۱۵ خرداد سال ۴۲ تا هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

وی تأکید کرد: بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران، هزار شهید از این سرزمین در راه دفاع از حریم اهل بیت  عصمت و طهارت به شهادت رسیده است.

عباسی با اشاره به این نکته که جمهوری اسلامی ایران به دنبال تشکیل امپراتوری نیست، گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی است.

رییس اندیشکده یقین با تأکید بر این نکته که نباید مشکلات کشور به نام اسلام گذاشته شود، ادامه داد: ضعف مدیریت و ضعف مشکلات معیشتی در کشور ربطی به نیروهای انقلابی و اسلام ندارد، چرا که اسلام در تقابل جدی با فسق و فساد بوده و این ناکارآمدی مربوط به نفوذی ها و انقلابی های خسته و غیره است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن