ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13319
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۶:۵۳
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جشنواره عمار در استان با کمک‌ها و نذورات مردم/ پاسداشت زنان انقلابی استان در اختتامیه جشنواره

برگزاری جشنواره عمار در استان با کمک‌ها و نذورات مردم/ پاسداشت زنان انقلابی استان در اختتامیه جشنواره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سراج الدین جزایری در مصاحبه اختصاصی با مشکات برین درخصوص فعالیت های بانوان استان در جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: تعداد قابل توجهی از اکران کنندگان از بانوان هستند. جزایری افزود: با توجه به حضور فعال و استقبال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سراج الدین جزایری در مصاحبه اختصاصی با مشکات برین درخصوص فعالیت های بانوان استان در جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: تعداد قابل توجهی از اکران کنندگان از بانوان هستند.

جزایری افزود: با توجه به حضور فعال و استقبال چشمگیر بانوان استان در برنامه های اکران جهت مشاهده فیلم ها شعار امسال جشنواره "پاسداشت زنان انقلابی" است.

شعار امسال جشنواره "پاسداشت زنان انقلابی" است

وی از شرکت تعداد قابل قبولی از فیلمسازان و تهیه کنندگان زن در تولید آثار به ویژه در بخش رادیو خبر داد و اظهار داشت: خانم آرزو بلالی در بخش رادیو در جشنواره کشوری شایسته تقدیر شد.

جزایری افزود: همچنین دو اثر از خانم زهرا اسماعیلی در بخش رادیو کاندیدای دریافت فانوس شد.

جشنواره عمار در استان با کمک‌ها و نذورات مردمی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی جشنواره عمار استان تاکید کرد: جشنواره عمار با هیچ یک از جشنواره‌های دیگر قابل مقایسه نیست، ۴۰۰ نفر اکران‌کننده در سطح استان فعالیت می‌کنند که اگر هر اکران ۱۰۰ بیننده داشته باشد جمعیت قابل قبولی را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره عمار در استان با کمک‌ها و نذورات مردمی برگزار می‌شود، تصریح کرد: فیلم هنگامه با اهدای ۲ قالیچه دستباف اکران شد.

جزایری با اشاره به اجتماع بانوان انقلابی شهرکرد جهت بسته بندی آجیل و خشکبار برای ارسال به مدافعان حرم در سوریه در حاشیه جشنواره مردمی فیلم عمار در استان گفت: برنامه هایی از جمله برگزاری جشن تولد جشنواره عمار، بسته بندی آجیل و خشکبار جهت ارسال به سوریه برای رزمندگان تیپ فاطمیون و… را بانوان به صورت خودجوش برگزار کردند.

اجتماع بانوان انقلابی شهرکرد جهت بسته بندی آجیل و خشکبار برای ارسال به مدافعان حرم در سوریه

وی تاکید کرد: کمک های مردمی به رزمندگان جبهه مقاومت در حاشیه اکران های مردمی جشنواره عمار در استان چهارمحال و بختیاری نشان از ولایتمداری و علاقه قلبی مردم استان به اهل بیت (علیهم السلام) و مدافعان حرم است.

جزایری با اشاره به رسالت بانوان و مادران در این خصوص برای پاسداشت ارزش های انقلاب و انتقال به نسل های بعد تصریح کرد: با توجه به نقش منحصر به فرد زنان و مادران در تربیت نسل آینده و تاثیرگذاری فراوان این قشر بر نسل های بعدی مسئولیت خطیری بر عهده بانوان و مادران است.

دبیر اجرایی جشنواره عمار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: قطعا دغدغه مندی و نقش آفرینی آن ها می تواند نسل های آینده را مثل امروز و حتی انقلابی تر از آنان تربیت نماید.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ۱۰ بهمن ماه به میزبانی خانواده شهید علی عسگری برگزار و بانوان اردلی پذیرایی اختتامیه رو تقبل کرده اند تصریح کرد: در اختتامیه جشنواره عمار از چند بانوی انقلابی استان تجلیل می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن