ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13361
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۶:۰۱
  • 573 بازدید
  • ارسال توسط :
هر جایی که جنگ باشد حتما آمریکا نقش دارد

هر جایی که جنگ باشد حتما آمریکا نقش دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین کیماسی امام جمعه موقت سیاهکل  در یادواره شهدای ادبی مهذب که در مسجد بالامحله فومن برگزار شد اظهار کرد: زمانی که خداوند انسان را خلق کرد در برابر ملائکه به خود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین کیماسی امام جمعه موقت سیاهکل  در یادواره شهدای ادبی مهذب که در مسجد بالامحله فومن برگزار شد اظهار کرد: زمانی که خداوند انسان را خلق کرد در برابر ملائکه به خود آفرین گفت فتبارک الله احسن الخالقین و آنجا این شهدای بزرگوار را تکریم کرد.

وی با اشاره به نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان تصریح کرد: پدر و مادر شهدای ادبی مهذب بودند که‌ با ممارست و فداکاری های فراوان این شهدای والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند.

حجت الاسلام کیماسی در رابطه با موضوع ولایت تصریح کرد: رسول (ص) از اول تا آخر عمر خود در سخنرانی خود به یک چیز مهم تکیه کردند و آنهم ولایت خدا و ولایت ائمه اطهار(علیهم السلام) بود و تاکید داشتند نماز و روزه بی ولایت هیچ ارزشی ندارد چرا که ما هر چه داریم از ولایت است.

این فعال فرهنگی تاکید کرد: ما چهار ثروت بزرگ داریم که عبارتند از غدیر، عاشورا، فاطمیه و انتظار که باید از این سرمایه های خود بهره ببریم. همه باید سعی کنیم ایمان خودمان را تا آخر نگه داریم چرا که دشمنان در کمین هستند مگر می شود مسایلی مثل فتنه ۸۸ را یک انسان معمولی پشت سر بگذارد یقینا امکان پذیر نیست لذا این ماندگاری و عظمت از اسلام است.

امام جمعه موقت سیاهکل با اشاره نقش مدافعان حرم بیان داشت: همه ما مدافع حرم هستیم، امروز به همت این مدافعان حرم است که ما در امنیت زندگی می کنیم و باید یقین بدانیم مدافعان حرم مشمول دعای امام زمان (عج) هستند چون این ها حرمله های زمان را دارند می کشند.

حجت الاسلام کیماسی در ادامه افزود: امروز کشوری مستقل تر از ایران در دنیا نیست ما ۳۸ سال به آمریکایی ها استرحام نکردیم، ما تکیه به اسلام داریم چرا به دشمن امید بستیم هر جایی که صحبت از جنگ و خونریزی باشد حتما آمریکا نقش دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما هزینه دادیم، هزینه ما هشت سال دفاع مقدس بود نمی شود گفت هزینه بلکه سرمایه شد به گفته مقام معظم رهبری که هشت سال دفاع مقدس مانند گنجینه ای است ما هر چقدر از آن توشه برداریم تمام شدنی نیست.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن