ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13403
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۴۷
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
همايش بزرگ پدران آسماني ويژه گرامیداشت شهداي مدافع حرم در منطقه ۷ برگزار شد

همايش بزرگ پدران آسماني ويژه گرامیداشت شهداي مدافع حرم در منطقه ۷ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ، این همایش با حضور جانشین نیروی قدس سپاه، فرمانده لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) ، معاون اجتماعي ناجا و سخنگوی نیروی انتظامی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و مقامات لشکری و کشوری ، شهردار، قائم مقام، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ، این همایش با حضور جانشین نیروی قدس سپاه، فرمانده لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) ، معاون اجتماعي ناجا و سخنگوی نیروی انتظامی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و مقامات لشکری و کشوری ، شهردار، قائم مقام، معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه 7و جمعی از خانواده های مدافع حرم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر سعید طلوعی شهردار منطقه 7 ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: این دهه تاریخی و ماندگار به عنوان مقطع بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و گرامیداشت حیات دوباره ملت ایران بوده و از حساس ترین برهه های تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران محسوب می شود، بنابراین بزرگداشت این دهه تاریخ ساز در واقع پاسداری از ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی است.

وی هدف از برگزاری این همایش را حفظ آرمان‌های انقلاب، نظام و ارزش‌های دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: با توجه به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و اقدام ارزشمند آنها در محافظت خارج از مرزهای کشور و ممانعت از نفوذ تروریست‌های داعشی به کشور برگزاری این همایش از اولویت‌های پاسداشت مجاهدت‌های این شهدا و صبر خانواده‌های آنها است.

در ادامه حسین اسداللهی فرمانده لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) شهدای مدافع حرم را سند افتخار کشور دانست و تصریح کرد: این شهدای عزیز در راه دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدا کردند.
وی با بیان این که بصیرت و دور اندیشی از ویژگی های بارز شهدای مدافع حرم است، افزود:  دفاع از حریم اهل بیت(عليهم السلام ) در عراق و سوریه و شهادت در این راه از دیگر افتخارات شهدای مدافع حرم است.

فرمانده لشکر ى 27 حضرت محمد رسول الله (ص) خاطر نشان کرد: بقای انقلاب، امنیت و پیشرفت کشور از هر جهت مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان است و اگر امروز این اقتدار و عزت در داخل کشور و عرصه های بین المللی وجود دارد به برکت خون همین شهداست.

گفتنی است در حاشیه این مراسم پرچم های متبرک شده به حرم مطهرحضرت زینب (س) توسط سمیرا جعفری فرزند یکی از شهدای مدافع حرم به دکتر طلوعی شهردار منطقه، سردار اسداللهی فرمانده لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص)، سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا و جمعی از مقامات لشکری و کشوری اهدا شد.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن