ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13431
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۱۳
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ مدافعان حرم در گرگان برگزار شد

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در گرگان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، ، ظهر پنجشنبه در اجتماع مدافعان حرم در گرگان گفت: در دوران پیامبر(ص) فضای بسیار بی رحمانه ای در مدینه حاکم بود. وی افزود: با ورود پیامبر(ص) به مدینه آرام آرام فرهنگ مدینه تغییر پیدا کرد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، ، ظهر پنجشنبه در اجتماع مدافعان حرم در گرگان گفت: در دوران پیامبر(ص) فضای بسیار بی رحمانه ای در مدینه حاکم بود.

وی افزود: با ورود پیامبر(ص) به مدینه آرام آرام فرهنگ مدینه تغییر پیدا کرد و جوی آرام در آن حکم فرما شد و مردم احساس امنیت می کردند.

حجت الاسلام ولی نژاد  با اشاره به اینکه محبت و مودت دارای تفاوت هستند، اظهار کرد: وجود محبت و مودت باعث خواهد شد تا دل ها به هم گره خورد.

 وی تصریح کرد: امروز اگر ملت بزرگ ایران، عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان  مدافع حرم و حریم شدند و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کردند، به این منظور است تا به حرم تجاوز نشود که این خود افتخار بسیار بزرگی برای مسلمانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شهدای مدافع حرم از جایگاه و مقام  بسیاربالا و والایی برخوردار هستند.

وی افزود: امروز فاطمیون در سوریه عظمتی را خلق کردند و توانستند برای کشور خود افتخاری بی آفرینند.

گفتنی است این مراسم با حضور شهرستان های غرب گلستان در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در گارگان برگزار شد و در این مراسم از خانواده شهدا مدافع حرم استان گلستان تجلیل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن