ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13477
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع مدافعان حرم در مصلای بزرگ امام خمینی اصفهان/ بانگ «لبیک یا زینب» در اصفهان طنین‌انداز شد

اجتماع مدافعان حرم در مصلای بزرگ امام خمینی اصفهان/ بانگ «لبیک یا زینب» در اصفهان طنین‌انداز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ امروز حاضران در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان در اجتماع بزرگ مدافعان حرم یانگ عظیم «لبیک یا زینب» سر دادند. بیش از پنج سال است که گروه‌های مسلح و تکفیری در کشورهای اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ امروز حاضران در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان در اجتماع بزرگ مدافعان حرم یانگ عظیم «لبیک یا زینب» سر دادند.

بیش از پنج سال است که گروه‌های مسلح و تکفیری در کشورهای اسلامی ازجمله عراق و سوریه آتش جنگ را بر فروخته‌اند و هر از گاهی تهدید به حمله و تجاوز به مکان‌های مقدس اسلامی ازجمله بقاع باعظمت اهل‌بیت سلام‌الله علیها در عراق و سوریه می‌کنند.

یادمان نرفته که گاهی پا را از تهدید فراتر گذاشته و جسارتی را هم به حریم اهل‌بیت در این کشورها داشته‌اند به‌ویژه حمله خمپاره‌ای به حرم زینب (س) در سوریه.

فرماندهان ارشد نظامی جمهوری اسلامی که همیشه خطر این گروه‌های تروریستی را به همه عالم گوشزد به‌ویژه به کشورهای حامی این گروه‌های تروریستی در غرب و کشورهای مرتجع در منطقه می‌کردند، خط قرمز انقلاب اسلامی را هرگونه جسارت به حریم ائمه علیه الاسلام بیان و تأکید کرده‌اند.

یادمان نرفته در آخرین روزهای سال 2016 میلادی خبرگزاری «اعماق» وابسته به گروه تروریستی داعش در انتشار گزارشی از عملکرد این گروه تکفیری در سال 2016 اعلام کرده بود که عناصر تروریستی وابسته به این گروه تکفیری بیش از یک هزار و 100 عملیات انتحاری را در آن سال در کشورهای عراق و سوریه انجام داده بوده است.

کمک تسلیحاتی، نظامی، مالی، اطلاعاتی، رسانه‌ای کشورهای غربی و عربی حوزه خلیج‌فارس دیگر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این گروه‌ها را جری‌تر برای انجام عملیات های تروریستی خود کرده است.

* نقش بی‌بدیل فاطمیون در عرصه میدانی جنگ سوریه غیرقابل‌انکار است

حجت‌الاسلام جوادی از فعالان روحانی و مدافع حرم از تیپ فاطمیون در این مراسم بابیان اینکه شهدا هرگز نمرده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند اظهار کرد: میلاد عقیله بنی هاشم زینب کبرا سلام‌الله علیها را به همه حاضران تبریک می‌گوییم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهدای مدافع حرم ایرانی و مهاجر، گفت: نقش بی بدیل فاطمیون، رزمندگان، شهدا، ایثارگر و جانباز فاطمیون را در عرصه میدانی جنگ سوریه را نمی‌توان انکار کرد.

حجت‌الاسلام جوادی به تبعیت از فرمان‌ها رهبر معظم انقلاب که مکان‌های مقدس اسلام به‌واسطه حضور گروه‌های تکفیری درخطر قرارگرفته است، تأکید کرد: عزیزان مهاجر که این مسئله را برنتافتند گروه‌های فاطمیون را برای مبارزه با گروه‌های تکفیری و داعش تشکیل دادند و در مقابل تنها ایستادگی کردند.

وی افزود: هرجی مقدسات ما مورد تهدید قرار بگیرد از جان خود هم خواهیم گذاشت و به دشمن اجازه جسارت و تهدید را نخواهیم داد.

حجت‌الاسلام جوادی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس عزیزان خطه افغانی بالغ‌بر سه هزار شهید و جانباز علیه دشمنان را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند، امروز هم به تبعیت از فرمان رهبر انقلاب ایستادگی را خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه مرزهای جغرافیایی برای ما اهمیت ندارد، گفت: مرزهای اعتقادی برای ما خط قرمز است و در صورت ایجاد هرگونه تهدید نسبت به آن‌ها، باقدرت از آن دفاع خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از صاحب‌نیوز، صبح امروز اجتماع مدافعان حرم به دعوت کمیته تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مدافعان حرم و شهروندان برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن