ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13515
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
  • 440 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام برنامه‎های استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر یازدهمین شهید مدافع حرم از گلستان

اعلام برنامه‎های استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر یازدهمین شهید مدافع حرم از گلستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، «جواد سنجه ونلی» از تیپ 45 جوادالائمه(ع) شامگاه چهارشنبه 13 بهمن و در آستانه ولادت حضرت زینب(س) در راستای دفاع از حرم اهل‎البیت(ع) در سوریه به شهادت رسید. مراسم استقبال از این شهید والامقام فردا یک‎شنبه 17 بهمن ساعت 15 […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، «جواد سنجه ونلی» از تیپ 45 جوادالائمه(ع) شامگاه چهارشنبه 13 بهمن و در آستانه ولادت حضرت زینب(س) در راستای دفاع از حرم اهل‎البیت(ع) در سوریه به شهادت رسید.

مراسم استقبال از این شهید والامقام فردا یک‎شنبه 17 بهمن ساعت 15 از مقابل سپاه ناحیه مینودشت برگزار می‎شود آئین وداع نیز همزمان در همان شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) شهرستان مینودشت انجام خواهد شد.

آئین تشییع این شهید روز دوشنبه 18 بهمن ساعت 9 صبح از مقابل سپاه ناحیه مینودشت به سمت گلزار شهدا با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان گلستان انجام خواهد شد، مراسم سومین روز این شهید نیز سه شنبه 19 بهمن ساعت 9 صبح در مصلی نماز جمعه مینودشت برگزار می‎شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن