ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13530
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :

نصب المان شهدای ترور و مدافع حرم در راستای کنگره شهدای گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمدباقر بشردانش، مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری رشت روز گذشته، 16 بهمن در مراسم رونمایی از یادمان شهیدان انصاری و نورانی در محل شهادت آنان واقع در خیابان لاکانی رشت، نیز با قدردانی از حمایت های شهردار در نصب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمدباقر بشردانش، مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری رشت روز گذشته، 16 بهمن در مراسم رونمایی از یادمان شهیدان انصاری و نورانی در محل شهادت آنان واقع در خیابان لاکانی رشت، نیز با قدردانی از حمایت های شهردار در نصب تندیس ها و یادمان های شهدا در سطح شهر عنوان کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در رشت بهانه ای شد تا با درایت شهردار نسبت به نصب تصاویر شهدا در تمامی بلوارهای سطح شهر اقدام گردد.

وی با اشاره به اجرای نقاشی دیواری به متراژ یک هزار و 200 متر مربع به پاسداشت جانفشانی شهدا، افزود: کار پاسداشت از خون شهدا با نصب المان ها و تندیس شهدای مدافع حرم و شهدای ترور ادامه پیدا کرد.

بشردانش هدف از نصب المان های شهیدان را آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف شهدا دانست و متذکر شد: نصب المان شهیدان انصاری و نورانی از یک ماه پیش با وجود نداشتن عکسی با کیفیت برنامه ریزی شد و در طول این یک ماه با تهیه عکس از سوی خانواده شهید نورانی این کار آغاز و به شهروندان محترم شهر رشت تقدیم شد.

حامد نورانی، فرزند شهید نورانی نیز با اشاره به اینکه در زمان شهادت پدر بیش از سه سال نداشته است، گفت: از همان دوران کودکی همواره تصویر و یاد پدر در ذهن من نقش بسته و همواره با من بود.

وی با تاکید بر نقش پررنگ یاد پدر در طول زندگی خود یادآور شد: در طول این سی و اندی سال همواره پیش خود می گفتم اگر پدر زنده بود آیا موقعیت من در شرایط فعلی فرق داشت؟

فرزند شهید نورانی افزود: هرگاه که در جمع دیگر فرزندان شهدا حاضر می شدم هیچوقت همچون آنها عکسی از رشادت های پدر در دوران دفاع مقدس نداشتم، اما چیزی که همواره باعث افتخار من می شد، این بود که پدرم شهید در راه خدمت بوده است.

نورانی با اشاره به شهادت پدر به دست یکی از هموطنان خود فریفته، تصریح کرد: امروز به یقین رسیدم که شهادت رتبه بندی ندارد و نحوه شهادت باعث تقرب نمی شود و هیچ تفاوتی بین شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای ترور، شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن