ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13585
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات قهرمانی مدارس کشور جام «شهیدان مدافع حرم» آغاز شد

مسابقات قهرمانی مدارس کشور جام «شهیدان مدافع حرم» آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، در روز اول بازی های فوتبال دانش آموزی جام شهدای مدافع حرم، پنج دیدار برگزار شد که تیم های هرمزگان، البرز، فارس، شهرستان های تهران موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و بازی تهران و آذربایجان شرقی نیز با تساوی ۱بر۱ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، در روز اول بازی های فوتبال دانش آموزی جام شهدای مدافع حرم، پنج دیدار برگزار شد که تیم های هرمزگان، البرز، فارس، شهرستان های تهران موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و بازی تهران و آذربایجان شرقی نیز با تساوی ۱بر۱ خاتمه پیدا کرد.

ساعت ۹صبح در زمین تختی بندرعباس ابتدا دو تیم تهران و آذربایجان به مصاف هم رفتند که در پایان، این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافت و دو تیم مدعی این گروه امتیازات را تقسیم کردند.

در بازی دوم این ورزشگاه که در ساعت ۱۱ صبح برگزار شد تیم هرمزگان به مصاف تیم خوب اصفهان رفت که در پایان این تیم میزبان بود که با یک گل میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری خلیج فارس بندرعباس ابتدا دو تیم البرز و مرکزی به مصاف هم رفتند که البرز با نتیجه ۲بر ۱ از سد رقیبش گذشت و در بازی دوم نیز تیم شهرستان های تهران با دو گل تیم لرستان را مغلوب کرد

و در دیدار سوم نیز تیم خراسان رضوی در زمین اروند بندرعباس با ۲ گل مغلوب تیم فارس شد.

لازم به ذکر است این مسابقات انتخابی تیم ملی دانش آموزی کشور اعزامی به مسابقات جهانی و آسیایی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن