ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13604
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :

ایستادگی انقلاب در مقابل استکبار به پشتوانه وحدت اسلامی ملت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حسین داداشی، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان امروز، 19 بهمن در مراسم تجلیل از خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم رشت که در خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل فرمود «من به پشتوانه ملت دولت تعیین می کنم» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حسین داداشی، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان امروز، 19 بهمن در مراسم تجلیل از خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم رشت که در خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل فرمود «من به پشتوانه ملت دولت تعیین می کنم» و این بیان نشان دهنده نقش محوری و اساسی مردم در انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها به پشتوانه حضور مردم پیروز شده است، گفت: به پشتوانه وحدت اسلامی، انقلاب ما روز به روز رشد کرده و متعالی شده و در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان با اشاره به نقش مهم رهبری در پدیداری و پایداری انقلاب، تصریح کرد: نقش هدایت و رهبری امام راحل و پس از آن رهبر معظم انقلاب در نشان دادن راه درست به مردم بسیار مهم بوده است.

داداشی یاد و خاطره شهدای انقلاب و مدافع حرم را گرامی داشت و متذکر شد: زمانی که برای کنگره هشت هزار شهید گیلان ورود کردیم، شهید «اسماعیل سیرت نیا» ندای همراهی با کنگره را لبیک گفت و لذا برگزاری یادواره شهدای گمنام را در رشت برعهده گرفت.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان از برگزاری مراسم تجلیل خانواده های شهدا توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت قدردانی و بیان کرد: نقش شهدای مدافع حرم بسیار مهم و غیر قابل انکار است و اگر این شهدا برای دفاع از مرزها نمی رفتند معلوم نبود چه اتفاقی برای کشور می افتاد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن