ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13610
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
ایران ۱۵ تحریم را تحمل کرد و قدرتش بالاتر رفت

ایران ۱۵ تحریم را تحمل کرد و قدرتش بالاتر رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حشمت الله فلاحت پیشه امروز سه شنبه در «کارگاه گفتمان انقلابی و اقتدار ملی» که در محل سالن شهید شهریاری (ره) دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت شهید «احمدی فرد» دوازدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه و هم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حشمت الله فلاحت پیشه امروز سه شنبه در «کارگاه گفتمان انقلابی و اقتدار ملی» که در محل سالن شهید شهریاری (ره) دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت شهید «احمدی فرد» دوازدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه و هم چنین تبریک ایام الله دهه فجر افزود: در حوزه سیاست به ویژه در سیاست بین المللی، به حدی شر در این دنیا هست و شرور وجود دارد که نمی توان آرمانی حرف زد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به موارد فوق در این دنیا، جمهوری اسلامی ایران تمام ابزارهای دیپلماتیک لازم را برای دفع شر به کار می گیرد.

گفتمان اسلامی- انقلابی یک گفتمان ضروری در جمهوری اسلامی ایران است

وی خاطرنشان کرد: شر وجود دارد و البته گاهی اوقات گستاخ تر هم می شود، به همین دلیل است که گفتمان اسلامی- انقلابی یک گفتمان ضروری در جمهوری اسلامی ایران است.

فلاحت پیشه با اشاره به تحلیل هایی که در این زمینه وجود دارد گفت: در چشم انداز ۲۰ ساله ما اعلام کردیم که جمهوری اسلامی ایران قدرت اول منطقه خاورمیانه(جنوب آسیا) در بین ۲۶ کشور دنیا است و در افق ۱۴۰۴ یعنی ۹ سال دیگر باید به این چشم انداز رسید.

وی قدرتمند بودن در  حوزه‌های مختلف را معیار این قدرت اول بودن دانست و گفت: این قدرتمند بودن در حوزه های مختلف علمی، اقتصادی و خصوصا نظامی یا دفاعی است.

بخش اعظم هدفگذاری‌ها و راهبردهای دشمنان در منطقه بر علیه جمهوری اسلامی ایران است

این تحلیل گر سیاست خارجی تصریح کرد: متاسفانه دشمنان ما بخش عمده ای از استراتژی‌ها و راهبردهایی که به کار گرفتن در این منطقه شکل می دهند و بخش اعظم هدفگذاری ها و سیبل اینها به سمت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: چند راهبرد در منطقه شکل گرفته که یکی از آنها راهبرد «نوعثمانی‌گری» است که الان ترکیه به دنبال این راهبرد است و نوعی فعالیت کاسبکارانه ای است که ترکیه دارد انجام می دهد.

فلاحت پیشه ادامه داد: هدف ترکیه از این اقدام این است که هم در ناتو و هم در اتحادیه اروپایی -که افق پیوستن ترکیه افق پیوستنو  همه احزابی است که سعی می کنند این کارها را به صورت نیابتی انجام دهند، است- اما در عمل هم در ناتو و هم اتحادیه اروپایی جایگاهی برای خودشان پیدا کنند.

وی گفت: شرایط منطقه هم مشخص شد که اینها بعضا حتی جلوتر از دوستان غربی و آمریکایی خودشان پیش رفتند و در مسائلی مثل تروریست و…- که پشتیبان راهبردی، فرماندهی و حتی مالی تروریست و داعش بودند- اغلب سر ترک ها به سنگ خورد و الان دچار مشکلات عدیده ای هستند.

این تحلیل گر سیاست خارجی افزود: در خیلی از موارد این راهبرد نقاط چالشی با جمهوری اسلامی ایران هم پیدا کرده است، که ما با این راهبرد وارد فضای تنش زدایی شدیم، به این معنا که سعی کردیم وارد تنش با ترکیه و «عثمانی‌گری» نشویم.

هم‌اکنون در گزارشات توسعه انسانی مباحث سیاسی نیز درج می‌شود

وی راهبرد دوم، را راهبرد «ارتجاعی- عربی» عنوان کرد و گفت: تکلیف این راهبرد نیز مشخص است و به طور مشخص از زمان جنگ با ما چالش داشتند و در سال ۲۰۰۴ میلادی وارد چالش راهبردی جدید با ما شدند.

فلاحت پیشه تصریح کرد: در سال ۲۰۰۳ میلادی گزارش توسعه انسانی در منطقه خاورمیانه و دنیای اسلام داده شد که این گزارش می گوید یکی از دلایلی که دو جریان در جهان اسلام دارد شکل می گیرد همین فقدان دموکراسی در این منطقه است.

وی یکی از جریان ها را گرایش مسلمانان به سمت سیاست های ضد غربی عنوان کرد و افزود: دومین جریان جذب شدن جوانان مسلمان به اقدامات تروریستی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  ادامه داد: همان زمان در این گزارش توسعه انسانی مطرح می شود که تا زمانی که دموکراسی در جهان اسلام وجود ندارد، این مشکلات است.

وی گفت: در گذشته گزارشات توسعه انسانی فقط شامل شاخص هایی چون بهداشت و… بود اما هم اکنون شاخص های دیگری از جمله شاخص های سیاسی چون حقوق بشر، مشارکت سیاسی و… به آن اضافه شده است.

فلاحت پیشه گفت: یک سال بعد از آن در سال ۲۰۰۴ میلادی طرحی به آمریکا داده شد که در آن آسیب شناسی گزارش توسعه انسانی یک سال قبل را قبول دارد و برای آن راهکار ارائه می دهد.

وی افزود: در این راهکارها رفع مشکلات را حاکم کردن دموکراسی می داند و می گوید دو نوع شاخه تروریست وجود دارد که خلاف منافع آمریکاست.

مثلث «ایران هراسی» برای هدف قرار دادن ایران توسط آمریکا با استفاده از کشورهای عربی شکل گرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  ادامه داد: براساس این نظر یکی از شاخه های تروریست، تروریستی شیعی است که ایران در راس آن قرار دارد و حزب الله و یکی سری از کشورها را شامل می شود.

وی افزود: این نظر تروریست دیگر را تروریست اهل سنت می داند، در آن اسم کشور را نمی آورد اما گروه ها را در آن مطرح می کند. در آنجا مطرح می کند که آمریکا باید از سیاست های دموکراسی سازی حمایت کند و کشورهای عربی و دوستان عرب خود را وادار کند که اصلاحات دموکراتیک در ایران صورت بدهند.

فلاحت پیشه ادامه داد: شما می بینید که در میان کشورهای عربی یک سال بعد و در سال ۲۰۰۵ میلادی مثلث، اردن، مصر و عربستان به عنوان «مثلث ایران هراسی» شکل می گیرد و ارتباطاتی با رژیم صهیونیستی و آمریکا داشته است و هدف این است که ایران را «سیبل» تحولات کنند.

وی افزود: در این شرایط   «هلال شیعی» را شاه اردن مطرح می کند و می گوید این دموکراسی سازی منجر به شکل گیری «هلال شیعی» می شود و ۲۰۰تا ۳۰۰ میلیون نفر از جمعیت شیعه در مناطق حساس جغرافیای سیاسی، جغرافیای انسانی، شاهراه ها و… قرار دارند و نهایتا ایران پایتخت آن است و این باعث مشکلاتی در جهان اسلام می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  تاکید کرد: آنها می روند که ایران را «سیبل» کنند و دموکراسی سازی در دنیای عرب شکل نگیرد. که بعد از آن جوانان عرب در مصر و دیگر کشورها که وارد فضای انقلاب وتظاهرات و… می شوند می بینید که این انقلاب ها را یا سرکوب کردند یا به سمت انحرافی(مثل مصر) بردند و یا در برخی از جاها هم (مانند یمن و بحرین) وارد فضای چالش درونی می شوند.

عربستان نمی تواند به ما حمله کند مگر اینکه انتحار کند

وی افزود: عربستان نمی تواند به ما حمله کند مگر اینکه انتحار کند از دو طرف دموکراسی سازی به کشورش رسیده است.

فلاحت پیشه گفت: در یمن تقریبا همه قبایل ریشه دار یمن دنبال حوثی ها هستند و با دولت عربستان مخالفت می کنند.

وی ادامه داد: این هم شرایطی است که در دنیای ارتجاعی شکل گرفته و دنیای ارتجاعی الان وارد فضای انتحاری شده است. یعنی اگر در راهبرد اول به «عثمانی‌گری» تلاش بر این بود که الان آقای اردوغان می خواهد راهبرد اصلاحی در پیش بگیرد و بیاید کنار دست ایران و روسیه بنشیند -که کاری برای سوریه در قالب دیپلماسی صورت دهد- و بعد حفظ بشار اسد و قضایای دیگر را در دستور کار قرار بدهد، در راهبرد دوم که موضوع  اعراب ارتجاعی است، وارد فضای انتحاری شدند و به کاری که عربستان صعودی دارد انجام می دهد در قالب مولفه های سیاست روز می گویند این کارها، کارهای انتحاری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  گفت: راهبرد سومی هم وجود دارد راهبرد «امنیتی و رژیم صهیونیستی» است، رژیم صهیونیستی و راهبرد امنیتی آن هم مشخص است و در راس آن آقای «بنیامین نتانیاهو» است. وی در داخل مشکلات جدی با چپ‌ها دارد و چپ ها معتقدند این راهبرد امنیتی که با استفاده از آن تهدید ایران مطرح می‌شود، راهبردی است که هدف انتخاباتی دارد.

راهبرد امنیتی رژیم صهیونیستی معتقد است مهمترین دشمن آمریکا و اسرائیل ایران است

وی تصریح کرد: راهبرد امنیتی رژیم صهیونیستی اعتقادش بر این است که مهمترین دشمن آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه ایران است و برای رسیدن به شاخصه ها،  ابتدا باید تنه درخت را که در ایران است از بین برد.

فلاحت پیشه راهبرد چهارم را راهبرد اسلام انقلابی دانست و گفت: در مقابله با همه راهبردهایی که اینها دارند نیابتی عمل می کنند، راهبرد اصلی پشت قضیه بوده و  راهبرد ما این است که در قالب اصل عمق استراتژیک سیاست های کشور و دنیای اسلام را پیش ببریم. که به معنای کشاندن مرز کشور در آنسوی مرزها و ۴۰ کیلومتر آنسوی مرزهای ما در عراق و افغانستان است.

وی افزود: آنها بحث سقوط جمهوری اسلامی ایران و براندازی این نظام را مطرح می کند. و ما این راهبرد انقلابی- اسلامی را در مقابل آن دسته از دشمنانی مطرح می کنیم که هر روزه می گویند «براندازی جمهوری اسلامی ایران».

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  گفت: ما در مقابل اینها مقابله انقلابی را مطرح می کنیم، که اگر مقایسه دیپلماتیک کنیم، باز هم ما دیپلماتیکی تر صحبت می کنیم.

افرادی چون ترامپ می خواهند بازی دنیا را به هم بزنند

وی با اشاره به روی کار آمدن ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا و اطرافیانش گفت: من بارها عرض کردم که ترامپ یک شخصیت اتفاقی نیست، معمولا افراطیونی چون اینها که دکمه اصلی هم دستشان است، حاصل جریانی هستند که می خواهند بازی را در دنیا به هم بزنند.

فلاحت پیشه افزود: اینها در مقابل ایران، معتقدند طرح «اقدام» را که زمان بوش پدر را شکل دادند و به بوش پدر گفتند ما باید سیاستی را در ایران شکل دهیم و ایران را هدف همه تحولاتمان قرار دهیم. در آن زمان عده زیادی دنبال این طرح بودند و هنوز هم عده زیادی دنبال آن هستند.

وی ادامه داد: در زمان اوباما روش دیگری را پیش گرفتند. اما طرح اقدام می گوید اول اقدام نظامی در افغانستان و سپس استقرار پایگاه نظامی در آن کشور باید صورت گیرد و سپس اقدام نظامی در عراق و استقرار پایگاه نظامی در عراق باید اتفاق بیفتد. یعنی اینها در واقع می خواستند تسلط اطلاعاتی و دفاعی بر ایران از این سو و آن سوی ایران پیدا کنند.

ما سلاح اصلی مان را گذاشته ایم که اگر تهدیدی علیه ایران بشود آنها را به تلاویو بزنیم

این تحلیلگر سیاست خارجی تصریح کرد: طی طرح اقدام اینها به دنبال چیدن بال‌های ایران در لب مرز اسرائیل بودند و اعتقادشان بر این است اگر ایران در قالب فلسفه عمق استراتژیک- اگر اقدامی علیه اش صورت بگیرد- حتما در مقابل اسرائیل واکنش مقابله جویانه نشان می دهد. البته دوستان ما هم در لبنان و فلسطین بارها این را اعلام کرده اند.

وی افزود: بارها اعلام کرده ایم که ما سلاح های اصلی مان را گذاشته ایم که اگر تهدیدی علیه ایران بشود آنها را به تلاویو بزنیم.

فلاحت پیشه تصریح کرد: اینگونه است که مقام معظم رهبری می فرماید «اگر اقدامی علیه ایران صورت گیرد،  ما تلاویو را با خاک یکسان می کنیم».

وی ادامه داد: بارها ایران جزئی از طرح اقدام بوده است. اقدام علیه فلسطین کنار گذاشتن او، اقدام علیه لبنان و کنار گذاشتن او، اقدام علیه سوریه و از بین بردن لجستیک یا خط مقاومت در دستور آنها قرار داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  بار دیگر به روند تحولات دشمنان غربی ایران خصوصا آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: طی این تحولات  که بوش پدر در انتخابات شکست خورد، سپس کلینتون روی کار آمد و بحث صدور ارزش های آمریکایی را در دستور کار قرار داد و بوش پدر نیز همین را در دستور کار قرار داد و جنگ های افغانستان و جنگ ۳۳ روزه لبنان، فلسطین و آخرش هم سوریه از اقدامات آنها بود.

مدافعین حرم برای دفاع از فلسفه عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران می جنگند

وی اشاره ای نیز به شهدای مدافع حرم داشت و گفت: اینها دارند از فلسفه عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در زمین حریف دفاع می کنند. غیر از بحث قدسیت مدافعین حرم و رسالتی که دارند اینکار را دارند صورت می دهند.

فلاحت پیشه به بحث سوریه و مشکلات به وجود آمده در آن اشاره کرد و گفت: موضوع سوریه که پیش آمد، مدافعین حرم در اوج تحریم ایران از سوریه دفاع می کردند و  اینها حافظ راهبرد انقلابی- اسلامی ماست که کاملا در راستای اصل دفاع و نه تهاجم و در راستای منافع جمهوری اسلامی ایران شکل می گیرد.

وی اشاره ای به دولت اوباما داشت و افزود: اوباما گفت طرح اقدام را شما پیاده کردید و خوب پیاده نشد و راهبرد نرم جمهوری اسلامی ایران بر راهبرد سخت آمریکا پیروز شد، یعنی ایرانیان مانع شدند که در افغانستان یک شرایط ناگواری پیش آید که اقدام نظامی علیه ایران صورت گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  تصریح کرد: طبق گفته اوباما عراق الان جزئی از هلال شیعی شده، هم چنین در مناطق مرز رژیم صهیونیستی اغلب عمق استراتژیک ایران و ظرفیت های آن آزاد شد.

تمام راهبردهای شکل گرفته برای سیبل کردن ایران بوده است

وی با اشاره به روی کار آمدن ترامپ گفت: هم اکنون چه شرایطی در دولت ترامپ با این راهبردها در رابطه با ایران شکل گرفته است؟ من همیشه در طول ایامی که این شرایط متحول بین المللی شکل گرفته در همه مصاحبه هایم گفته ام همه این راهبردها برای سیبل کردن ایران بوده، یعنی از ابتدای دهه ۱۹۰۰ میلادی هدف ایران بوده است.

فلاحت پیشه تاکید کرد: در همه راهبردهای فوق تلاش بر «سیبل» کردن و هدف نمودن جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برجام گفت: حضرت آقا فرمودند، من مذاکره را برای دفع شر اجازه می دهم که انجام شود. پرونده ما زیر ماده ۴۱ با پذیرش و تحمل ۱۵ بند تحریمی فصل هفتم منشور ملل متحد(تنها فصلی که در بین همه مقررات بین المللی ۲ واحد اجرایی دارد) قرار گرفت و همه کشورهای دیگر چون لیبی و عراق و… زیر ماده ۴۲ رفتند.

عده ای در آمریکا هنوز معتقد به اجرای طرح اقدام هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  گفت: ما ۱۵ تحریم را تحمل کردیم اما شاخص های قدرت ایران از حوزه نظامی گرفته تا سایر حوزه ها بالاتر رفت و طبق چشم اندازمان بود. اما الان که آقای ترامپ آمده دوباره یک عده آن طرح اقدام را دست گرفتند و اعتقادشان بر این است که ترامپ باید انرژی تهاجمیش اینجا بیاید هزینه شود.

وی اشاره ای نیز به دغدغه های آمریکا داشت و گفت: اولین دغدغه آمریکا افول هژمونی ایالات متحده آمریکا در افق ۲۰۲۵ است. به این معنا که هژمونی آمریکایی ها ظرف ۸ تا ۹ سال آینده از بین می رود. این را شاخص های مختلف اقتصادی و… نشان می دهد.

فلاحت پیشه افزود: جنگ های مختلف را صورت دادند، که حتی ترامپ هم آن را نقد کرد و گفت، این جنگ باعث شد دشمنان ما قویتر شوند.

ترامپ و اطرافیانش به دنبال بر هم زدن بازی در دنیا  هستند

وی تصریح کرد: هم اکنون آمریکایی ها و دولت ترامپ و اطرافیانش می خواهند بازی را در دنیای امروز به هم بزنند و ترامپ گفته همه موافقت نامه هایی که در عرصه های مختلف بسته شده را مورد بازبینی قرار می دهم. بازبینی اقتدار آمیز همه تهدات و موافقت نامه های گذشته دولت آمریکا.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  افزود: آنها خود را پیروز جنگ می دانند و ترامپ می گوید من شمشیر پیروزی را بلند می کنم و شما همه موافقت نامه ها را اصلاح کنید و بازی را به هم بزنید.

وی ادامه داد: الان مهمترین دغدغه ترامپ در دریای چین جنوبی است که یک سوم تجارت دنیا در آنجا انجام می شود و به ۵ کشور داعیه اختلافات مرزی چین گفته از شما حمایت می کنم و وچینی ها که اعتراض می کنند می گوید باید در موافقت نامه های تجاری ما اصلاح صورت گیرد.

فلاحت پیشه گفت: ترامپ در قبال اتحادیه اروپایی راه انگلیس را مطرح می کند و می گوید اتحادیه اروپایی به درد نمی خورد.

وی افزود: وی در قبال اعراب خیلی تحقیر آمیز حرف می زند و می گوید تروریست از دل شما برخاسته است، پولش را بدهید من با آن مقابله می کنم، یعنی شما پول بدهید و تنها اسلحه در دست من باشد.

ترامپ به قوی تر شدن جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرد

این تحلیلگر سیاست خارجی گفت: ترامپ در قبال جمهوری اسلامی ایران، بحث برجام همین است. همین ترامپ که در مقابل جمهوری اسلامی ایران هزاران ادعاها را مطرح کرد، چند موضوع را هم مطرح کرد که یکی از آنها قوی تر شدن ایران نسبت به گذشته بود.

وی افزود: ترامپ اذعان داشت، ایران و روسیه در مقابله با داعش قویتر از خود آمریکا عمل کردند  و البته روزهای گذشته هم گفت که ایرانی ها احترامی به آمریکا ندارند و اگر احترام می کردند، من با برجام طور دیگری برخورد می کردم.

فلاحت پیشه تاکید کرد: واقعیت قدرت ایران در اوج تحریم ها با همین اسلام انقلابی که عرض کردیم، نفی سلطه در اصلش است.

وی افزود: خود اتکایی در حوزه های مختلف دفاعی، استراژیک و…چه اقتصاد و…در راس استراتژی اسلامی و انقلابی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  گفت: عمق استراتژی، میدان کارستان انقلابی است و کسانی که برای اهداف و ارزش های جمهوری اسلامی ایران در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی می جنگند، اینها واقعا بسیجیان زمان ما هستند. اینها فلسفه اسلام انقلابی را تشکیل می دهد که در قالب محاسبه های راهبردی هم قابل پذیرش است.

حاضریم حتی فرمان عفو برای ایرانیان خارج از کشور بدهیم

وی با اشاره به اهانت ترامپ به ایرانیان خارج از کشور گفت: هم اکنون ما یک فراکسیون در مجلس با عنوان «دفاع از حقوق ایرانیان خارج از کشور» داریم. ۵ تا ۶ میلیون ایرانی به یکباره در مقابل یک فرمان نژادپرستانه ترامپ قرار گرفتند.

فلاحت پیشه افزود: ترامپ یک استثنا در آمریکا و غرب نیست، هم اکنون در میان کشورهای اروپایی احزاب راست گرای افراطی از ۷ تا ۲۷ درصد صاحب کرسی و پست هستند و برای حرف زدن تریبون دارند و هم اکنون ترامپ اینها را حمایت می کند و پرورش می دهد.

وی ادامه داد: برای ایرانیان در سراسر دنیا اثبات شد که هیچ جای دنیا خاک ایران نخواهد شد و همان زمان بلافاصله طرح هایی را در دولت و مجلس اعلام کردیم که حتی حاضریم فرمان عفو هم بدهیم و ایرانیانی را که می خواهند به کشور خودشان برگردند را میزبانی کنیم.

ترامپ دارد واقعیات جامعه آمریکایی را بیان می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  تاکید کرد: ترامپ که امروز همه بازی ها را دارد به هم می زند، واقعیات جامعه آمریکایی را دارد بیان می کند، به نحوی که مقام معظم رهبری فرمود از این آقایی که الان آمده متشکریم.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری سی و چند سال است که آمریکایی ها ظلم می کنند و خود دچار مشکلات و فسادهای درونی هستند که ترامپ دارد همه اینها را می گوید و ما هم می گفتیم و خیلی ها باور نکردند.

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: دشمنی با ایران را ترامپ آشکار کرده و حتی به یک کودک ۵ ساله از پشت دستبند می زند. این واقعیت بوده و وضعی است که  در دنیای استکباری کنونی وجود دارد.

دنیا دارد به سمت رفتار ملی و خوداتکایی که ایران سال ها انجام داده می رود

وی گفت: در چنین شرایطی دنیا به سمت حرکت و رفتار ملی و خود اتکایی در داخل کشور خودش می رود، همین رفتاری که جمهوری اسلامی ایران از گذشته در پیش گرفته بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  گفت: ۳.۶ درصد بودجه عمومی کشور مربوط به حوزه دفاعی است که در قیاس با عربستان، قطر، رژیم صهیونیستی و… ما کمترین میانگین را در همه کشورهای منطقه داریم اما با این وجود دفاع ملی مان را بیشتر پیش بردیم چرا که چنین شرایطی را مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان جمهوری اسلامی ایران درک کرده بودند و الان از همه هم بیشتر آمادگی لازم را برای مقابله با هر گونه شرایطی داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن