ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13618
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۵:۵۷
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره ۱۰ شهید نیروی انتظامی شهرستان شفت برگزار می شود

یادواره ۱۰ شهید نیروی انتظامی شهرستان شفت برگزار می شود

سرهنگ علی صداقت در گفتگو با خبرنگار مهراظهار کرد: یادواره ۱۰ شهید نیروی انتظامی شهرستان شفت برگزار می شود. وی با اشاره به همزمانی این یادواره با ایام الله دهه فجر، افزود: به همین منظور یادواره چهار شهید انقلاب اسلامی شفت و همچنین به منظور پاسداشت رشادت و جانفشانی شهدای مدافع حرم، این یادواره با […]

سرهنگ علی صداقت در گفتگو با خبرنگار مهراظهار کرد: یادواره ۱۰ شهید نیروی انتظامی شهرستان شفت برگزار می شود.

وی با اشاره به همزمانی این یادواره با ایام الله دهه فجر، افزود: به همین منظور یادواره چهار شهید انقلاب اسلامی شفت و همچنین به منظور پاسداشت رشادت و جانفشانی شهدای مدافع حرم، این یادواره با محوریت شهید مدافع حرم «سجادطاهرنیا» نیز برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شفت با بیان اینکه این یادواره ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه برگزار می شود، گفت: مکان برگزاری این یادواره مسجد جامع شفت است.

به گفته این مسئول سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان به عنوان سخنران و محمد قدسی نژاد نیز مداح این مراسم هستند.

وی به جایگاه والای شهدا انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اشاره و تصریح کرد: برگزاری یادواره به منظور پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی و ایثارگری های این عزیزان است.

سرهنگ صداقت  در ادامه از همه مردم شهید پرور شهرستان شفت، مسئولان و روسای دستگاه های اجرایی دعوت کرد تا با حضور پرشور در این مراسم معنوی به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن