ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13631
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب خاطرات شهید حتم‎لو به روایت همسر تحت عنوان «دویدن زیر باران» رونمایی شد

کتاب خاطرات شهید حتم‎لو به روایت همسر تحت عنوان «دویدن زیر باران» رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان گلستان و دومین سالگرد شهادت سید احسان حاجی‎حتم‎لو، کتاب خاطرات این شهید تحت عنوان «دویدن زیر باران» رونمایی شد. کتاب «دویدن زیر باران»  توسط اعظم سادات حسینی گردآوری شده و میزان تیراژ آن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان گلستان و دومین سالگرد شهادت سید احسان حاجی‎حتم‎لو، کتاب خاطرات این شهید تحت عنوان «دویدن زیر باران» رونمایی شد.

کتاب «دویدن زیر باران»  توسط اعظم سادات حسینی گردآوری شده و میزان تیراژ آن 5 هزار نسخه بوده است.

در این کتاب خاطرات شهید سید احسان حاجی‎حتم‎لو به روایت همسر شهید فاطمه ایزدی به رشته تحریر در آمده است.

این کتاب در پنج بخش و 294 صفحه به نگارش در آمده  و در این کتاب تصاویری از شهید سید احسان حاجی‎حتم‎لو و دست‎ نوشته‎هایی این شهید بزرگوار به نمایش گذاشته شده است.

شهید سید احسان حاجی‎حتم‎لو در یک فروردین  ماه سال 1363 در گرگان دیده به جهان گشود وی در آذر سال 1388 ازدواج کرد و در تاریخ 13 بهمن ماه سال 1393 در سوریه به شهادت رسید.

در زمانی که شهید در سوریه بر علیه گروه‎های تکفیری و دفاع از حرم زینب(س) در حال نبرد بود فرزندش سید طه‎ها به دنیا نیامده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، استان گلستان تاکنون 11 شهید مدافع حرم را تقدیم حریم آل‎الله کرده است و شهید سید احسان حاجی‎حتم‎لو دومین شهید مدافع حرم استان گلستان و نخستین شهید مدافع حرم شهرستان گرگان است.

شهیدان میر محمد میردوسیت، قاسم تیموری، صادق شیبک، علیرضا صفر پور، افشین ذورقی، شهید قاسم غریب، قربان نجفی، غلامعلی تولی، شهید اسماعیل زاهدپور، شهید شهید جواد سنجه‎ولی 11 شهید مدافع حرم استان گلستان هستند.

در این مراسم از پدر یازدهمین شهید مدافع حرم شیهد جواد سنجه‎ولی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد و همچنین هدیه‎ای به رسم یاد بود از سوی ستاد یادواره شهدا به دختر سه ساله شهید جواد سنجه‎ولی اهدا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن