ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13750
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۶:۰۴
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :

۷۸ شهید دفاع مقدس و ۹ شهید مدافع حرم از منطقه گل های سرخ

جمال بافرانی، شهردار منطقه 21 در گفت وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ بیان کرد: منطقه 21 حدود 52 کیلومتر مربع وسعت دارد که از نظر وسعت تقریباً ششمین منطقه در بین 22 منطقه تهران است. محله ورداورد 13 کیلومتر مربع وسعت و دارای 18 هزار جمعیت در 13 محل با مردمانی بسیار مذهبی و […]

جمال بافرانی، شهردار منطقه 21 در گفت وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ بیان کرد: منطقه 21 حدود 52 کیلومتر مربع وسعت دارد که از نظر وسعت تقریباً ششمین منطقه در بین 22 منطقه تهران است. محله ورداورد 13 کیلومتر مربع وسعت و دارای 18 هزار جمعیت در 13 محل با مردمانی بسیار مذهبی و قشر تقریباً متوسط به پایین است که نقش بسیار مهمی را در پیروزی انقلاب داشته اند.

شهردار منطقه 21 اظهار کرد: به علت اینکه این منطقه جزئی از منطقه 9 بوده که در سال 83 از آن منطقه جدا شد، بافت این محله از قدیمی‌ترین بافت‌ها است، که بالای ۳۵۰ سال قدمت دارد. شغل بیشتر مردم کشاورزی در باغ‌های انار و تولید گل سرخ است که نام این محل هم به همین خاطر است در اصل وردآورد یعنی گل سرخ.

وی تصریح کرد: این محل از لحاظ ارزشی، انقلابی و مذهبی از تراز بالایی برخوردار است که اهالی در زمینه‌های مختلف حضور دارند و ما از وجودشان استفاده کردیم. لازم به ذکر است که ۷۸ شهید دفاع مقدس و ۹ شهید مدافع حرم از این منطقه در گلزار شهدا داریم و شهید محمد تقی ارغوانی اولین شهید شهرداری تهران و این محل است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن