ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13751
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۶:۴۶
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
البرزی‌ها با فریاد لبیک یا خامنه‌ای لبیک به استقبال 22 بهمن رفتند

البرزی‌ها با فریاد لبیک یا خامنه‌ای لبیک به استقبال 22 بهمن رفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرج، در حالی که ساعات ابتدایی آغاز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را سپری کرده‌ایم، مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان البرز گروه گروه در حال پیوستن به صفوف راهپیمایان هستند. حضور گسترده خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرج، در حالی که ساعات ابتدایی آغاز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را سپری کرده‌ایم، مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان البرز گروه گروه در حال پیوستن به صفوف راهپیمایان هستند.

حضور گسترده خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان نهادهای مختلف اعم از استاندار البرز، معاونان استانداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان شوراها، فرمانداران، معاونان فرمانداری‌ها، مدیران کل ادارات، فرهنگیان، ورزشکاران، دانش‌آموزان، طلاب، فعالان سیاسی و احزاب مختلف در راهپیمایی امروز مثال‌زدنی است.

نکته قابل توجه مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم مانند خانواده شهید مصیب‌زاده،‌ شهید کمالی، شهید آزادفلاح، شهیدان اکبری و … در صفوف نخست راهپیمایی است.

هم‌اکنون راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، اشتهارد، فردیس، طالقان و نظرآباد و شهرهایی مانند محمدشهر، آسارا، کمالشهر، مهرشهر و … در حال برگزاری است.

راهپیمایان با برافراشتن پرچم‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره)، رهبری عظیم‌الشان انقلاب و شهدای مدافع حرم شعارهای انقلابی سر می‌دهند.

تا این لحظه بیشترین شعارها مربوط به فریادهای "لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است"، "مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل" و "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" است.

تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم از جمله خانواده شهید مصیب‌زاده در فردیس، شهید کمالی در کرج، شهید رضا کارگربرزی در نظرآباد هم اکنون در صف نخست راهپیمایان حضور دارند.

نیروهای انتظامی و اطلاعاتی نیز از صبح امروز برای برقراری نظم و امنیت در تلاش هستند، اما مردم ولایی البرز ثابت کرده‌اند که نیازی به این اقدامات نداشته و خود حافظ نظم و امنیت خواهند بود.

از سوی دیگر هلال احمر و اورژانس استان البرز در حالت آماده‌باش قرار داشته تا در صورت وقوع حادثه و یا بلایای طبیعی، برای کمک‌رسانی به راهپیمایان اقدام کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن