ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13755
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۰۶
  • 285 بازدید
  • ارسال توسط :
پسرم گفت برای خواهرم مراسم عروسی نگیریم+تصاویر

پسرم گفت برای خواهرم مراسم عروسی نگیریم+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن؛یادواره شهدای مدافع حرم به همت کانون شهید عسکری قم در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) برگزار شد. مادر شهید مدافع حرم مهدی صابری فرمانده گروهان حضرت علی اکبر(ع) لشکر  فاطمیون طی سخنرای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن؛یادواره شهدای مدافع حرم به همت کانون شهید عسکری قم در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) برگزار شد.

مادر شهید مدافع حرم مهدی صابری فرمانده گروهان حضرت علی اکبر(ع) لشکر  فاطمیون طی سخنرای در این مراسم اظهار داشت: افتخار می کنم تنها پسرم در راه دفاع از حریم حضرت زینب(س) به شهادت رسیده است مهدی آروزی شهادت داشت از شهادت او هیچ غمی در دل ندارم.

وی گفت: مهدی برای رفتن به جبهه های مقاومت ذوق و شوق زیادی داشت به من گفت میخواهم برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) ثبت نام کنم من مخالفتی نکردم رفت ثبت نام کرد گفتیم تا نامش در بیاید طول می کشد اما سریع انتخاب شد که مهدی از این بابت خوشحال بود که قرار است به عنوان مدافع حرم حضرت زینب(س) به سوریه برود.

مادر شهید صابری افزود: مهدی به نماز اول وقت بسیار تاکید داشت و حتی این مسئله را هم در وصیت نامه خود آورده است، حجاب هم برایش از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و همیشه به خواهرانش توصیه می کرد حجابتان برگرفته از حجاب حضرت زهرا (س) باشد.

وی بیان داشت: قرار بود برای خواهرش مراسم عروسی گرفته شود مهدی گفت مراسم جشن نگیرم و پول مراسم را به فقرا بدهیم به توصیه مهدی همین کار را کردیم و برای خواهرش مراسم عروسی نگرفتیم و پول آن را به نیازمندان دادیم.

بعد از مراسم مدیحه سرای از خانواده شهدای فاطمیون و  از همسر شهید مدافع حرم سید سجاد روشنایی  و دو فرزند وی مریم و ملیکا سادات  تجلیل شد.

در پایان با حضور مردم و خانواده شهدا  بر سر مزار شهدای مدفون در گلزار شهدای بهشت معصومه(س) یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن