ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13780
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
  • 620 بازدید
  • ارسال توسط :
کلنگ درمانگاه تخصصی شهدای مدافع حرم به زمین خورد/ احداث درمانگاه تخصصی در بهارستان

کلنگ درمانگاه تخصصی شهدای مدافع حرم به زمین خورد/ احداث درمانگاه تخصصی در بهارستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، کلنگ بیمارستان شهدای مدافع حرم شهرستان بهارستان به همت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل امروز طی مراسمی، با حضور نوروزی مسئول بنیاد تعاونی بسیج استان تهران، مهدی علمدار فرمانده سپاه بهارستان، جانعلی زاده شهردار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، کلنگ بیمارستان شهدای مدافع حرم شهرستان بهارستان به همت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل امروز طی مراسمی، با حضور نوروزی مسئول بنیاد تعاونی بسیج استان تهران، مهدی علمدار فرمانده سپاه بهارستان، جانعلی زاده شهردار نسیم شهر، موسوی بخشدار بوستان، ائمه جمعه دو بخش گلستان و بوستان و جمعی دیگر از مسئولین و خانواد په های شهدا به زمین خورد.

مراسم آغاز احداث درمانگاه تخصصی شهدای مدافع حرم ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و پس از آن فرمانده سپاه شهرستان بهارستان برای حاضرین در مراسم سخنرانی کرد، وی ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در مراسم گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری برمحرومیت زدایی، با همت سپاه شهرستان، مساعدت مسئولین شهری و سرمایه گذاری 8 میلیاردی بنیاد تعاون بسیج، درمانگاه تخصصی شهدای مدافع حرم بهارستان، اولین مرکز درمانی تخصصی خواهد بود که توسط بنیاد تعاون بسیج در استان تهران احداث می شود.

مهدی علمدار در ادامه ضمن اشاره به اینکه این درمانگاه مختص سپاه نیست، بیان داشت: هدف اصلی از احداث چنین درمانگاهی خدمت به مردم به ویژه محرومین می باشد، که به همت مسئولین و لطف خدا ساخت آن از امروز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم را باید به فعالیت های بسیج سازندگی پیوند زد، تصریح کرد: بسیج سازندگی در این مدت فعالیت های بسیاری در زمینه محرومیت زدایی در سطح شهرستان داشته است، که از جمله آن ها می توان به پناه دادن به بی خانمان های حومه شهرستان و رنگ آمیزی مدارس شهرستان اشاره نمود.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان آمادگی سپاه را برای ساخت مسکن محرومین اعلام کرد، و اظهار داشت: سعی ما بر این است تا در کمک به محرومین و مستضعفان ثابت قدم بمانیم، چرا که فقر در شهرستان بهارستان چهره دیگری دارد و برای دانستن این موضوع باید به خانه های شهروندان رفت.

وی در پایان ضمن تشکر از مسئول بنیاد تعاونی بسیج کشور و مدیریت شهری نسیم شهرخاطر نشان کرد: فعالیت های سپاه بهارستان در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت، و امیدواریم مسئولین شهری و شهرستانی نیز در این مسیر همراه ما باشند.

پس از فرمانده سپاه شهرستان بهارستان، مسئول بنیاد تعاونی بسیج استان تهران برای شرکت کنندگان در مراسم سخنرانی کرد و به نیابت از فرمانده سپاه استان تهران از زحمات سپاه شهرستان و مسئولین شهری نسیم شهر تقدیر و قدر دانی نمود.

لازم به ذکر است که پیش از کلنگ زنی درمانگاه تخصصی شهرستان بهارستان، از محمد اسماعیل جانعلی زاده شهردار نسیم شهر، اعضای شورای اسلامی شهر و بسیجیانی که در راستای محرومیت زدایی تلاش های فراوانی داشته اند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان این مراسم کلنگ احداث درمانگاه تخصصی شهدای مدافع حرم توسط حجت الاسلام والمسلمین احمد محسن زاده امام جمعه نسیم شهر به زمین خورد، که تصاویر مربوط به آن را در زیر می توانید مشاهه کنید:

   

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن